//

2e hands iphone kopen, goed idee?

2e hands iphone kopen, goed idee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello Guys, Ik kan een krasvrije iphone 4 kopen 16gb met besturingssysteem os 4.0.2.. voor 250 euro. Geen waterschade ( paarse puntjes gechecked) batterij gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-12, 14:41
marleend marleend is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Smile 2e hands iphone kopen, goed idee?

Hello Guys,

Ik kan een krasvrije iphone 4 kopen 16gb met besturingssysteem os 4.0.2..
voor 250 euro. Geen waterschade ( paarse puntjes gechecked) batterij gaat hele dag mee.

Is dit een goed idee.. of niet? Hoe zit dat precies met besturingssysteem? kan ik hier nog alles op draaien, igg whatsapp facebook twitter icloud ( heb een macbook pro ) of moet ik dan upgraden.. en is dat uberhaupt mogelijk??

Iphone 4 met abbo in winkel is voor mij geen optie! Ik reis nl nogal veel dus ik werk liever met 3maands abonnementen.. en een los gekochte telefoon

superthanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-12, 14:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marleend Bekijk bericht
Hoe zit dat precies met besturingssysteem? kan ik hier nog alles op draaien, igg whatsapp facebook twitter icloud ( heb een macbook pro ) of moet ik dan upgraden.. en is dat uberhaupt mogelijk??
iOS 4.0.2 is al een beetje belegen. Je zal dan wel moeten updaten naar de laatste iOS versie zijnde iOS 6.0.1

Let er ook op dat die iPhone 4 SIM-lockvrij is en geen softwarematige unlock heeft want die verdwijnt met een update.
  #3  
Oud 01-12-12, 14:55
marleend marleend is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Ok, thanks voor je tips! Maar upgraden naar 6.0.1 is dus gewoon mogelijk. Hij is idd simlock vrij, maar wat bedoel je met softwarematige unlock? grtz!
  #4  
Oud 01-12-12, 14:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marleend Bekijk bericht
Hij is idd simlock vrij, maar wat bedoel je met softwarematige unlock? grtz!
Sommige iPhone 4 kon men vroegen unlocken met eerst een jailbreak uit te voeren en dan een softwarematige unlock uit te voeren. Dat verdwijnt natuurlijk met een firmware update.

iOS 6.0.1 werkt perfect op een iPhone 4. En als er op jouw MacBook Pro minimaal OS X 10.6.8 Snow Leopard draait is er ook geen enkel probleem om die iPhone 4 te gebruiken met iTunes.
  #5  
Oud 01-12-12, 15:04
marleend marleend is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

ok! Superthanks!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e hands iPhone 4 kopen Jilis95 iPhone algemeen 24 16-09-12 00:41
iPhone 2e hands kopen veilig? joyce100 iPhone algemeen 18 22-02-12 18:37
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.