//

iPhone 4s start niet op wordt wel herkend in iTunes

iPhone 4s start niet op wordt wel herkend in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s start niet meer op nadat ik het glas vervangen heb. Het scherm licht wel op als ik hem gekoppeld heb aan me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-12, 16:13
Dipsausje2 Dipsausje2 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Unhappy iPhone 4s start niet op wordt wel herkend in iTunes

Mijn iPhone 4s start niet meer op nadat ik het glas vervangen heb. Het scherm licht wel op als ik hem gekoppeld heb aan me MacBook Pro en iTunes herkend hem wel. Mijn iPhone 4s blijft maar trillen, hij trilt even en 10 seconde later trilt hij weer 10 seconde.

Ik ben radeloos heb alles gecontroleerd alles zit goed en ben nu een herstel aan het doen.

Wat kan de oorzaak zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-12, 16:15
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Druk van je scherm verkeerd ..... Daar waar je hem hebt geplaatst hebben ze dat ding niet getest?
  #3  
Oud 01-12-12, 17:00
Dipsausje2 Dipsausje2 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Nadat ik een reset heb gedaan krijg ik het volgende:

Mijn iPhone trillt nu 1 keer als ik hem aan iTunes koppel en dan zie ik in iTunes dat hij gekoppeld is. Alleen mijn scherm gaat niet branden (ik denk hierbij aan een defect scherm??), ik kan ook helaas mijn oude scherm niet terug plaatsen, omdat ik daarvan de scherm kabel gesloopt heb helaas.

Als ik eenmaal in iTunes ben (na herstel en update na iOS 6.1 de nieuwste), staat er: de SIM-kaart in deze iPhone is met een PIN gelocked.

Het lijkt alsof mijn telefoon telkens gelijk uitvalt na opstarten, ik kan een beetje licht zien branden en daarna valt hij gelijk uit.. ik ben echt radeloos.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2012 om 17:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moeswa Bekijk bericht
Druk van je scherm verkeerd ..... Daar waar je hem hebt geplaatst hebben ze dat ding niet getest?
Hoe bedoel je druk van je scherm verkeerd ik heb het namelijk zelf vervangen? En ben er nu nog steeds mee bezig.

Mijn iPhone is gelukkig niet kapot (wat ik dus dacht), ik heb hem nu gekoppeld aan iTunes en hersteld, tevens kon ik zien dat er licht brande heb namelijk de achter plaat eraf. Met iTunes heb ik alles hersteld. Het scherm werkt overigens dus niet. Ik denk daarom dat jou antwoord misschien een oplossing kan bieden voor mijn probleem? Heb ik het te vast geschroefd of wat bedoel je. In ieder geval SUPER BEDANKT voor je reactie.

Laatst gewijzigd door Dipsausje2; 01-12-12 om 17:22.
  #4  
Oud 01-12-12, 17:40
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Ja ik zou kijken of je het niet te hard heb vastgeschroefd

want:

- Scherm kapot, dan zou hij niet oplichten
- Telefoon kapot dan zou itunes hem niet herkennen;
- Haal even je sim eruit herstel de boel en zet hem daarna weer erin;

Maak het scherm iets minder strak vast en probeer dan of hij het doet!

Suc6,
  #5  
Oud 01-12-12, 17:46
Dipsausje2 Dipsausje2 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Harstikke bedankt voor je reactie, ik denk namelijk dat je gelijk hebt. Ik heb het voor mijn gevoel misschien ook wel iets te strak aan gedraaid. Ik zal er morgen nog een keer naar gaan kijken als het niet gelukt is laat ik het weten en anders REUZE BEDANKT voor je tip !

Groeten
Reageren

Labels
iphone, itunes, start niet op



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 wordt niet herkend in Itunes passion4fashion iPhone algemeen 3 29-07-12 07:47
iPhone 3Gs start niet op en wordt niet herkend roos94 iPhone algemeen 3 03-03-12 16:52
Iphone 4 start niet en wordt niet herkend torstentorsten iPhone algemeen 2 14-10-11 10:07
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 11:26
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.