//

iPhone 5 omruilen advies

iPhone 5 omruilen advies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu een tijdje m'n iPhone 5. Ben er heel blij mee maar Wi-Fi werkt niet zo super. Op enkele meters afstand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-12, 19:27
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard iPhone 5 omruilen advies

Hallo allemaal,

Ik heb nu een tijdje m'n iPhone 5. Ben er heel blij mee maar Wi-Fi werkt niet zo super. Op enkele meters afstand valt verbinding al weg. Alle andere iDevices hier hebben dan nog 2 streepjes signaal. Oo afstanden heel dichtbij router heb ik wisseling tussen 2/3 streepjes. Daar valt het signaal niet weg. Nu heb ik gewacht op iOS 6.0.1, maar het probleem bleef.

Nu kan ik naar de apple store gaan en hem laten omruilen. Maar ik wil absoluut geen 2ehands iPhone / refurbished iPhone.
Hoe gaat dat bij Apple Store?

Bedankt alvast =)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-12, 20:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Om te beginnen: een refurbished toestel is niet tweedehands. Dat ziet er gewoon uit als nieuw en moet niet onderdoen voor een nieuwe. Een nieuwe iPhone die rechtstreeks uit de doos komt ga je niet krijgen.

Apple is meestal vrij soepel voor omruiling. Je hoeft gewoon een afspraak te maken bij de Genius Bar en je probleem uitleggen.
  #3  
Oud 02-12-12, 12:32
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Ligt het niet aan je Wi-Fi router ....... veel mensen werken nog met een zwaar verouderde router thuis .... kijk daar eens naar!
  #4  
Oud 02-12-12, 13:23
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Oh, dus er is sowieso geen kans dat je een nieuwe krijgt? Ik heb dat toch liever niet denk ik zo'n refurbished iPhone. Aan router kan het denk ik niet liggen. We hebben een nieuwe ziggo modem router en nog een vrij nieuwe sitecom. Alle andere apparaten hebben er geen last van. (Laptop, iPad, iPhone 4, iPhone 3G)
  #5  
Oud 02-12-12, 13:49
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft Bekijk bericht
Oh, dus er is sowieso geen kans dat je een nieuwe krijgt? Ik heb dat toch liever niet denk ik zo'n refurbished iPhone. Aan router kan het denk ik niet liggen. We hebben een nieuwe ziggo modem router en nog een vrij nieuwe sitecom. Alle andere apparaten hebben er geen last van. (Laptop, iPad, iPhone 4, iPhone 3G)
Kijk de apparatuur die je noemt is qua driver misschien wat ouder en sterker ...... kijk toch nog even in je router.

Hoe je het beste kan testen of het echt aan de telefoon ligt is om even ergens anders op een Wi-Fi in te loggen, als hij het daar gewoon doet dan ligt het dus aan de router,

Ik heb het gehad met mijn fritzbox van xs4all er moet een nieuwe komen en de firmware moest upgedate worden zodat ik meerdere Wi-Fi apparaten kon aanzetten.
  #6  
Oud 02-12-12, 20:56
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Bij iemand anders thuis geprobeerd, na ongeveer 7/8 meter van router vandaan verliest hij het Wi-Fi signaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Omruilen iPhone 5 maikel18 iPhone algemeen 11 31-10-12 23:35
omruilen Iphone iwanja iTunes 3 16-10-11 13:30
iPhone 4 omruilen advies aub RodriQoz Koopinformatie Nederland 0 03-07-11 13:51
Iphone 4 omruilen? i-peter Odido (T-Mobile) 3 23-09-10 18:09
Iphone 4 omruilen kermak Odido (T-Mobile) 2 09-08-10 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.