iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   2 sims in 1 iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13072-2-sims-1-iphone.html)

iGeneric 17-05-08 10:18

2 sims in 1 iPhone
 
Hallo,

Ik wil graag 2 simkaarten gebruiken in mijn iPhone. Ik herinner
me dat er sim unlock kaartjes zijn waarin je 2 verknipte sims
kunt plaatsen (dual sim).

Graag advies over hoe ik dit het best op kan lossen. Ben met name
benieuwd naar de werking. Kan er bijvoorbeeld maar 1 sim tegelijk
geactiveerd worden of kan je op beide sims inkomende gesprekken
ontvangen? En een link naar een website waar ze verkocht worden
zou helemaal geweldig zijn!

Alvast bedankt!

croiman 17-05-08 16:03

www.dual-sim.nl kun je ze verkrijgen, k heb er ook nog 3 stuks 16A gen liggen.

de simkaarten kun je wel alleen om de beurt gebruiken, 1 nr kan maar online met netwerk verbonden zijn, niet tesamen.

macfreaker 17-05-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 113848)
www.dual-sim.nl kun je ze verkrijgen, k heb er ook nog 3 liggen.
de simkaarten kun je wel alleen om de beurt gebruiken, 1 nr kan maar online met netwerk verbonden zijn, niet tesamen.

Ik stuur je een pm om ééntje te bestellen.

Stiruam 17-05-08 17:05

Ehm :p staat tog niet dat ie ze wil verpatsen :p?

Greetz, Stiruam

croiman 17-05-08 17:07

toch wel, was indirect aanbod lol hihi ;)

isezumi 19-05-08 14:35

Ik wilde graag 2 sim kaarten tegelijk in mijn iPhone hebben (ik weet dat er maar 1 actief kan zijn) en ik vroeg mij af of ik naast de producten van de dual sim website nog meer moet doen aan mijn iPhone, zodat ik kan switchen van de ene sim naar de ander.

Ik heb mijn iPhone ge-JAU-ed met iLiberty+ 1.3.

En maakt het uit welke generatie MagicSim ik haal?

Thanks for looking!

croiman 19-05-08 14:46

nee, voor de rest moet je niks doen aan je iphone.

Cedric_iphone 20-05-08 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114741)
nee, voor de rest moet je niks doen aan je iphone.

Ik berijp niet hoe je 2 simkaarten in je iphone krijgt, er is toch nooit genoeg plaats ?

croiman 20-05-08 17:44

als je eens ga kijken op www.magicsim.com en www.dual-sim.nl zie je hoe t moet, je moet een beetje van je sim afknippen meer niet.

Riessie 08-07-08 23:08

duale-sim
 
ik heb dit reeds getest en het werkt niet met een iphone... Simpelweg geen ruimte voor, kaartje is dan net iets te dik!!!

Richard.v.Naam 09-07-08 00:07

Het is ook mogelijk je Sim gegevens te kopieren naar een blanco kaartje. Je kan daar dacht ik iets van 16 Sim gegevens op plaatsen.

DokieDokie 16-07-08 21:56

Jemig dat lijkt me wel wat, zo'n sim waar je meerdere op kunt zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Richard.v.Naam 19-07-08 12:54

Yeah,

SIM kaarten zijn te kraken en dus te kopiëren. Die dingetjes zijn in elk geval te koop in China. Ook om IMEI te dupliceren of veranderen kan je in zo'n zelfde webshops vinden

Henrimaximaal 24-07-08 02:09

Ff een schop tegen dit topic....
Heeft iemand al een werkende dual sim oplossing voor de 3g?
Ik heb twee tm abbo's die ik graag in de iphone zou willen stoppen..

Toch gaat dat toetsenbord als een speer:)

croiman 24-07-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henrimaximaal (Bericht 151877)
Ff een schop tegen dit topic....
Heeft iemand al een werkende dual sim oplossing voor de 3g?
Ik heb twee tm abbo's die ik graag in de iphone zou willen stoppen..

Toch gaat dat toetsenbord als een speer:)

Wie nie waagt, wie nie weet. Probeer t eens, dan weten andere mensen t ook gelijk

Off-topic
K ben nog aant wachten op iphone 3G om ermee te kunnen spelen, maar in principe moet hij de dual-sim ook aannemen zoals elke gsm.



Off-topic
ik heb nog magic-sim (kloner) en dual-sim (2nummers) liggen te koop


Robert M. 24-07-08 13:32

Ik heb het ook geprobeerd, maar ik had mijn simkaarten kapot geknipt.. Had vodafone kaarten en dat goude was veel groter dan het gene wat je moest uitknippen :(

Zo'n Magic Sim 6-1 werkt volgens mij niet met huidige simkaarten, ze zijn niet te kraken

Er btw al een topic hier over.. Dual-Sim.. gebruik de zoekfunctie maar ;)

croiman 24-07-08 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 152203)
Ik heb het ook geprobeerd, maar ik had mijn simkaarten kapot geknipt.. Had vodafone kaarten en dat goude was veel groter dan het gene wat je moest uitknippen :(

Zo'n Magic Sim 6-1 werkt volgens mij niet met huidige simkaarten, ze zijn niet te kraken

Er btw al een topic hier over.. Dual-Sim.. gebruik de zoekfunctie maar ;)

Hier nog geen sim kapot gemaakt, heb er al zeker 30 geknipt, omdat ik meerdere dual-sims had aangekocht voor de prijs beter te krijgen.
Heb er juist nog 1 liggen.

K heb nog een V1 simkaart in gebruik, er zullen nog wel mensen zijn die zo een in hun gsm steken zonder da ze t weten, en inderdaad V2 kraken zijn ze mee bezig, en V3 is niet te klonen.

Robert M. 24-07-08 13:48

dat is de 15gen toch? ik had het zowiezo niet goed aangezien ik de 16 gen had.. maar het zou dus niet uit moeten maken als je door het goude heen knipt?

croiman 24-07-08 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 152226)
dat is de 15gen toch? ik had het zowiezo niet goed aangezien ik de 16 gen had.. maar het zou dus niet uit moeten maken als je door het goude heen knipt?

je sim werkt dan niet meer als de chip beschadigt is, maar aan een kant moet je heel klein beetje van je goude contacten afknippen.
K heb hier trouwens ook een dual-sim kniptang liggen die k ook weg doe samen met de 15th gen dual-sim.

Robert M. 24-07-08 13:56

opzich klinkt dat best aantrekkelijk ja ;) aangezien ik nu 3 nummers heb bij vodafone

Het is ook de bedoeling dat je een kleinbeetje van het plastic afschuurd toch? Dan passen ze iets beter had ik begrepen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.