//

Van Iphone 4 naar ipad

Van Iphone 4 naar ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 vraagjes. Deze week komt een koper van mijn Iphone4 langs om m op te halen. Aangezien het een goed toestel is zonder mankementen oid,wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-12, 23:00
Gipfo Gipfo is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: 19 gr oost
Berichten: 5
Standaard Van Iphone 4 naar ipad

2 vraagjes.

Deze week komt een koper van mijn Iphone4 langs om m op te halen.

Aangezien het een goed toestel is zonder mankementen oid,wil ik hem tonen in de staat hoe ik ermee werk met de apps die erop staan.

Hoe kan ik het snelste en veiligste manier het toestel terugzetten dat al mijn data gegevens en apps eraf zijn, zodat koper met een schone lei kan beginnen.

Betreft een fabrieks simlockvrije iphone.

Dan vraag 2 kan ik na mijn nieuwe Ipad die ik meteen daarna gaan halen alles gewoon terugzetten kwa apps data enz via itunes en hoe gaat dit in zijn werk precies? of werken apps die op mijn ihone staan niet op ipad? 80% zijn games die erop staan.

greets Gipfo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-12, 23:38
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou eerst een back-up maken via iCloud. Als je vervolgens je iPad krijgt kan je, via iCloud, je reservekopie terugzetten.

Voor de verkoop van het toestel:

Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van Ipad (1) naar Iphone 3GS rvreijsen iPhone algemeen 3 20-11-11 17:34
van pc synchroniseren naar ipad of iphone heiniekonijnie iTunes 3 01-09-11 15:16
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? kooimens Muziek, foto & video 1 23-07-11 15:32
films van ipad naar iphone T-Bob iPad Apps 2 29-06-11 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.