contacten doen het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een iphone4, ik heb al mijn contacten (telefoonnummers) er op gezet maar kan ze nu niet meer terug vinden. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten doen het niet
Hallo,
Sinds kort heb ik een iphone4, ik heb al mijn contacten (telefoonnummers) er op gezet maar kan ze nu niet meer terug vinden. Wat ik wel krijg zijn alle contacten van mijn facebook, die heb ik niet nodig, wil alleen de telefoonnummers van mijn fam.vrienden. Wie weet hoe ik dit kan veranderen. bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar Contacten -> Groepen (linksboven in het scherm) Kijk of er daar iets niet uitgevinkt is.
Succes!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En als je alleen de Facebook contacten uitvinkt en de andere aanvinkt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de iphone op mijn pc via i tunes aangesloten.
Ik heb daar ook de i pad aangesloten om alles te updeaten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
toen ik hem aansloot op de pc ging alles automatisch dus ik weet het niet.
zal in hem weer opnieuw aansluiten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kan ik kijken bij synchronisatie bij contacten, ik kan het niet vinden en wat is ios. Ben nog maar een beginner en weet er niks van. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de iPhone verbonden is met de Mac en iTunes is gestart dan kan je onder het tabje "info" aanvinken hoe en welke contacten gesynchroniseerd moeten worden: |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid lijkt het niet te doen | Larst | iPhone algemeen | 5 | 17-09-12 18:02 |
Beltonen doen het niet | ElzeBerends | Archief | 4 | 26-12-09 21:28 |
iphone oordoppetjes doen het niet.. | Lorriej | iPhone algemeen | 0 | 24-12-09 23:45 |
Virtuele toetsen doen het niet! | unknown90 | iPhone algemeen | 4 | 24-11-08 17:49 |
Applicaties doen het niet? | sjoerd.aarts | iPhone Apps | 5 | 08-11-08 23:00 |
|
|