iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s, laad niet op sinds iOS6 en valt om de 3 min uit. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/130921-iphone-4s-laad-niet-op-sinds-ios6-valt-om-de-3-min.html)

Dipsausje2 05-12-12 12:47

iPhone 4s, laad niet op sinds iOS6 en valt om de 3 min uit.
 
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iPhone 4s, ik heb laatst mijn glas vervangen omdat die kapot was. Toen kreeg ik het probleem dat ik helemaal niks meer had (het scherm was verkeerd gemonteerd) dus die sprong zodanig gelijk in safe mode hoorde ik achteraf. Doordat probleem heb ik mijn iPhone 4s moeten herstellen en dus geüpgraded na iOS6. Nu heb ik er nu glas op gezet en toen kwam het volgende probleem:

- Hij laadt niet meer op krijg gelijk connect teken op me batterij ipv stroom teken. (Na een nacht aan de oplader te laten liggen ineens wel 100%).
- Bij diagnose en herstel, om de 3 minuten zie ik daar een PANIC probleem.
- Hij werkt alleen aan de kabel sinds vandaag (alleen stroom GEEN iTunes meer..), maar dat heb ik ook geen T-mobile..

Kan het zijn dat er iets niet goed terug geschroefd is of dat het probleem ergens anders ligt?

Ik ben radeloos.. Ben ik trouwens mijn garantie kwijt als ik hem zelf open heb gemaakt of? Ik heb mijn telefoon net iets meer dan een jaar.

Ik heb nogal wat gegoogled en kwam mijn probleem maar half tegen vandaar dat ik hiervoor een topic open.

Guest-20180925190238 05-12-12 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dipsausje2 (Bericht 858658)
- Bij diagnose en herstel, om de 3 minuten zie ik daar een PANIC probleem.

Dat is dan geen iOS 6.x.x probleem maar een hardware probleem. Kernel Panics op een iDevice zonder jailbreak wijzen op een hardware probleem. Met een jailbreak kan een Kernel Panic ook op softwarefouten wijzen.

Dipsausje2 05-12-12 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 858662)
Dat is dan geen iOS 6.x.x probleem maar een hardware probleem. Kernel Panics op een iDevice zonder jailbreak wijzen op een hardware probleem. Met een jailbreak kan een Kernel Panic ook op softwarefouten wijzen.

Wat kan ik aan een hardware probleem doen, ik heb nu geprobeerd om via een DFU te herstellen waaruit het volgende probleem naar voren komt: 2001. Dit is terug te vinden bij Apple en die stappen heb ik gevolgd werkt nog steeds niet.

Guest-20180925190238 05-12-12 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dipsausje2 (Bericht 858669)
Wat kan ik aan een hardware probleem doen,

Eerst achterhalen om welk hardwareprobleem het gaat. In principe is dat met een Mac zeer simpel. Je sluit de iPhone aan de Mac aan, start iTunes. start synchronisatie en de crash reports van de iPhone worden gesynct met de OS X console. Dan kan men de crash reports analyseren.

Dat is in jouw geval blijkbaar niet meer mogelijk en het is dus heel moeilijk om vast te stellen welke hardware de oorzaak van de Kernel Panics is.

Dipsausje2 05-12-12 14:03

Ik heb met Apple gebeld en die zeggen dat als het niet meer lukt op een andere pc de herstel uit te voeren dan moet ik hem sowieso laten repareren. De kosten bij Apple kunnen dan oplopen tot €211.. Dat is wel zwaar balen vind ik nadat ik geupdated heb ben ik de pineut omdat ik net 38 dagen buiten me garantie zit..

Bestaat er een manier om het goedkopere te laten repareren of te achterhalen wat het probleem precies is.

Guest-20180925190238 05-12-12 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dipsausje2 (Bericht 858685)
... ben ik de pineut omdat ik net 38 dagen buiten me garantie zit..

Citaat:

Ik heb een probleem met mijn iPhone 4s, ik heb laatst mijn glas vervangen omdat die kapot was.
Je bent sowieso de pineut omdat je garantie na die oefening onherroepelijk foetsie is.

Kijk eens hier voor professionele herstellingen:

http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...ampaign=repair

Succes verder :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.