//

iPhone wil niet meer aan en komt ook niet meer in iTunes

iPhone wil niet meer aan en komt ook niet meer in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone wil ineens niet meer aan. Ik heb nog iemand gebeld voordat ik op de fiets stapte, en toen ik bij de supermarkt was, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-12, 17:48
Martinio Martinio is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Angry iPhone wil niet meer aan en komt ook niet meer in iTunes

Mijn iPhone wil ineens niet meer aan. Ik heb nog iemand gebeld voordat ik op de fiets stapte, en toen ik bij de supermarkt was, had ik zwart scherm en hij wil ook niet meer aan. Hij was zeker weten nog half opgeladen.

Ik heb nu de telefoon via de kabel aan mijn laptop aangesloten, maar hij komt ook niet op in iTunes. Ik kan hem ook niet restarten met de lock- en homeknoppen, omdat mijn lock button kapot is.

Wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-12, 18:08
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Als er nog garantie opzit, Apple bellen.
  #3  
Oud 08-12-12, 09:29
Martinio Martinio is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Hij doet het weer!

Ik ben naar een iMac store in Utrecht geweest en daar wisten ze niet wat ermee gedaan moest worden. Daarna naar Apple gebeld, en ze zeiden ze ook dat ik hem waarschijnlijk gewoon moest laten repareren (voor EUR 161!). Het grote probleem was de lock button die het niet meer deed, omdat ik hem dan niet kon restarten. Ik kon dit lokaal laten maken voor zo'n 70 euro, maar ik wilde nog even met die optie wachten. Je kan het ook zelf doen door een papiertje onder het knopje te plaatsen, maar dat vond ik toch een beetje gevaarlijk allemaal.

Vanochtend zou ik naar de Apple Store in Amsterdam gaan, maar toen dacht ik: laat ik mijn mobiel toch nog even een keer in de lader doen. Hij ging gewoon weer aan! Ik kon mijn iPhone niet meer restarten, maar omdat de stroom gewoon na een paar dagen op was is hij zelf helemaal uitgevallen, wat hetzelfde effect heeft als een restart. Mijn iPhone doet het nu weer helemaal zoals het hoort.
  #4  
Oud 08-12-12, 10:14
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Voor die 161 euro krijg je een ander/nieuw exemplaar geen idee hoe lang je de jouwe nu in bezit heb?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 17:24
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! Trandy iTunes 12 21-12-10 23:10
Iphone wil niet meer aan !!! Timbaland iPhone algemeen 2 17-09-09 19:04
iPhone wil niet meer aan! (Categories) -GJ- Jailbreak apps en thema's 2 20-06-09 00:20
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. Virginia Archief 3 19-10-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.