iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iCloud probleem bij opstarten iCloud.com (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/131026-icloud-probleem-opstarten-icloud-com.html)

Snoopyverce 06-12-12 21:36

iCloud probleem bij opstarten iCloud.com
 
1 Bijlage(n)
Bij het opstarten van icloud.com krijg ik de errormsg die je in de bijlage ziet. De sync gaat goed met ipad en iphone maar heb slechts 1 maal de icloud.com zien werken en bij de 2de keer steeds onderstaande msg. Opnieuw installeren lukt ook niet.... Wat kan ik doen ?
Mijn pc is een windows 7.

rubbererobbie 07-12-12 08:12

Heb na het verwijderen icloud , de pecee opnieuw opgestart en daarna weer opnieuw geinstalleerd?

Guest-20180925190238 07-12-12 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopyverce (Bericht 859066)
Bij het opstarten van icloud.com

Wat bedoel je met "het opstarten van icloud.com"? Bedoel je de webpagina www.icloud.com? Het openen van het iCloud Control Panel? Of nog iets anders?

Snoopyverce 07-12-12 20:43

Bij het opstarten van icloud.com via de dat icoontje op de balk in windows. Je kan daar kiezen tussen control panel en icloud.com

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2012 om 20:45 ----------

Je krijgt daar de icoontjes waar je dan contacts enzo kan ingeven via de windows pc

Guest-20180925190238 07-12-12 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopyverce (Bericht 859262)
Bij het opstarten van icloud.com via de dat icoontje op de balk in windows.

OK. En als je icloud.com kiest dan start waarschijnlijk Internet Explorer op als default browser. Of heb je een andere browser als default ingesteld?

En nu is het de vraag welke Internet Explorer er opstart, de 32 bits versie of de 64 bits versie. En in welke versie van Internet Explorer de iCloud Web App Plugin geïnstalleerd is. Normaal zou dat de 64 bits versie moeten zijn.

Je kan dat vlug vinden door beide versies eens te starten en de URL www.icloud.com te gebruiken.

Snoopyverce 08-12-12 13:13

Nu kies ik ofwel de snelkoppeling in de balk onderaan ofwel via adres intikken www.icloud.com en beiden blijven het roterende teken geven dat hij aan het opstarten is.
Ik heb internet exploren 9 geïnstalleerd staan.
Ik ga nu eens een poging doen om deze icloud te verwijderen, pc opstarten, opnieuw install.
Tot straks ;-)

Guest-20180925190238 08-12-12 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopyverce (Bericht 859358)
Ik heb internet exploren 9 geïnstalleerd staan.

Kijk dan ook even of Java Script en JRE geactiveerd is. Alvorens alles te gaan verwijderen kan je het ook eens proberen met Firefox, Chrome, Safari, Opera, enz...

Ik ga het hier bij laten want dit probleem heeft eigenlijk niets te maken met de iPhone. Succes verder.

Snoopyverce 08-12-12 13:51

Ondertussen is het gelukt. Bedankt voor de assist ! Alles verwijdert en zonder install control panel. Nu juiste versie (64bit) en ok.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.