updatescherm op iphone reageert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg via icoon App store melding (rode bol met cijfer) dat er nieuwe updates beschikbaar voor mijn aangeschafte apps Wanneer ik dan op het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updatescherm op iphone reageert niet
Kreeg via icoon App store melding (rode bol met cijfer) dat er nieuwe updates beschikbaar voor mijn aangeschafte apps
Wanneer ik dan op het scherm met de updates kom, kan ik niet verder. alle knoppen: update alles, of update per app reageren niet meer. Ook de iconen onderaan het scherm: uitgelicht, hitlijsten, geniuis, .. werken niet. Heb Wi-Fi aanstaan. Al de rest werk wel Heeft wel al gewerkt (update gedaan van TomTom bv.) Iemand enig idee? Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Let op: de app mag niet open staan daarom start bij het beginscherm.
Dubbelklik je op de homeknop, dan komt de multitasking-balk tevoorschijn, waar je de apps kunt ‘afsluiten’ sluit daar App store. Kijk dan opnieuw of de app store werkt Zoniet, herhaal bovenste en doe dan eerst een hard reset voordat je de app app-store weer opent |
|
|||
|
|||
Werner,
Bedankt, heeft het probleem opgelost, weer iets bijgeleerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
Iphone reageert niet gaat niet aan! | kristl | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 18:17 |
iPhone reageert niet | berndvp | iPhone algemeen | 8 | 13-09-08 10:26 |
Iphone reageert niet! | debieserge | Archief | 3 | 03-07-08 15:14 |
|
|