Apps downloadenlukt, maar updaten niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Snappen jullie dit? Zodra ik een aankoop doe in de iTunes Store kan ik die installeren met mijn Apple ID, niks aan de hand dus. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps downloadenlukt, maar updaten niet.
Snappen jullie dit? Zodra ik een aankoop doe in de iTunes Store kan ik die installeren met mijn Apple ID, niks aan de hand dus. Nu staat er bij iTunes > Updates dat ik Skype moet updaten, wil ik dat doen, krijg ik het Apple ID te zien van mijn broer, ook kan ik die niet wijzigen. Kortom ik kan dus niet updaten?! HELP
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-08-12 21:04 |
iPhone 4: IOS 4.1.2 JB updaten maar weet niet hoe | Spruit100 | Unlock | 2 | 14-10-11 10:22 |
iPhone 3G: Updaten oude versie maar niet naar 3.1.3. | flyboy | Unlock | 2 | 09-05-10 15:51 |
Updaten naar 1.1.3, maar Apple website niet bereikbaar | mrmark | Unlock [archief] | 5 | 31-01-08 13:33 |
|
|