//

Geen geluid op Iphone 4 vreemd gedrag

Geen geluid op Iphone 4 vreemd gedrag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem op mijn iPhone 4 die draait op iOS 5.0.1. Mijn iPhone geeft helemaal geen geluid meer! Als ik bijvoorbeeld een filmpje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-12, 23:04
samson1a samson1a is offline
• iOS 10.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard Geen geluid op Iphone 4 vreemd gedrag

ik heb een probleem op mijn iPhone 4 die draait op iOS 5.0.1.
Mijn iPhone geeft helemaal geen geluid meer! Als ik bijvoorbeeld een filmpje wil kijken, is er geen geluid. De mute-knop staat natuurlijk gewoon omhoog en hij reageert ook als ik hem op mute zet. als ik op de volume knoppen druk komt wel het logootje van het belsignaal op, maar er staat geen balkje eronder met de volume ofzo.
Ook als ik via de multitask bar naar links scroll krijg staat er geen rondje waarmee ik de volume aan kan passen! Als ik de iPhone aansluit op mijn boxjes komt er wel geluid uit, maar zonder boxjes niet!
Hoe is dit te fixen en waar ligt het aan? Alle bovenstaande opties al geprobeerd! :confuser: Als ik gebeld word doet het geluid het wel.

++++++++++++++++
oplossing gevonden, schoonmaken van Docking aansluiting ,
er zat veel stof aan de connector en daardoor vreemd gedrag.

++++++++++++++++
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Vreemd geluid op iPhone 4 Modoo1 iPhone algemeen 6 05-09-12 18:08
Vreemd gedrag cremerhm iPhone algemeen 0 21-12-09 23:59
Vreemd geluid tijdens bellen area070 Archief 3 23-04-08 17:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.