iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Time indicator veranderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13110-time-indicator-veranderen.html)

Larsmanson 18-05-08 00:07

Time indicator veranderen
 
Hoi,

Weet iemand toevallig of je de time indicator (tijd en datum) op je lockscreen kan veranderen in je naam o.i.d.? En hoe je dit kunt doen?

iMario 18-05-08 00:18

op je lockscreen weet ik niet maar op je springboard wel:p
weet niet of je erwat aan hebt maar met de app banner in de installer kun je dat doen :)

croiman 18-05-08 13:10

op je lockscreen kun je deze veranderen door Fontswap V1.10
te installeren via installer source : http://kankon.org/Apps.xml

Kun je kiezen tussen, je lock screen clock, system font en note font.
dit werkt goed, heb t op iedere iphone gezet die ik in mijn handen heb gehad, en iedereen is er tevreden over.

iMario 18-05-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114207)
op je lockscreen kun je deze veranderen door Fontswap V1.10
te installeren via installer source : http://kankon.org/Apps.xml

Kun je kiezen tussen, je lock screen clock, system font en note font.
dit werkt goed, heb t op iedere iphone gezet die ik in mijn handen heb gehad, en iedereen is er tevreden over.

Moek ook maar ff proberen :D

croiman 18-05-08 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 114249)
Moek ook maar ff proberen :D

ik gebruik t al zolang, maar er zijn nie zoveel letter types die mooi passen, ik gebruik deze instelling :

clock font : Arial Rounded MT Bold
Notes font : Helvetica LT MM
System font : Marker Felt

Dit vind k persoonlijk de leukste instelling. Andere letter typen zijn te groot en al, dat ze nie goed uitkomen.

iMario 18-05-08 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114251)
ik gebruik t al zolang, maar er zijn nie zoveel letter types die mooi passen, ik gebruik deze instelling :

clock font : Arial Rounded MT Bold
Notes font : Helvetica LT MM
System font : Marker Felt

Dit vind k persoonlijk de leukste instelling. Andere letter typen zijn te groot en al, dat ze nie goed uitkomen.

Maar wat larsmanson vraagt is of je ipv die tijd en datum ook je naam kan doen, Kan dat ook ?
Dat zou ik ook wel willen :)

croiman 18-05-08 14:24

zover ik weet nog niet, kate en caterpiller, itoday enz.... geven wel een uitbreiding op de lock clock screen, maar echt veranderen, daar heb k nooit aan gedacht, mits die clock zeer handig is daar.

ArB 18-05-08 14:28

Pas wel op met fontswap
Ik kon nadat ik ietsje teveel had ingesteld een restore doen en opnieuw beginnen. :(

croiman 18-05-08 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 114265)
Pas wel op met fontswap
Ik kon nadat ik ietsje teveel had ingesteld een restore doen en opnieuw beginnen. :(

hoeveel keer dan wel nie gedaan?

ik 1keer instellen en daar blijft hij opstaan altijd.
Weet welke font ik wil, en iedere iphone van mij zet ik direct daar op.

iMario 18-05-08 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 114251)
ik gebruik t al zolang, maar er zijn nie zoveel letter types die mooi passen, ik gebruik deze instelling :

clock font : Arial Rounded MT Bold
Notes font : Helvetica LT MM
System font : Marker Felt

Dit vind k persoonlijk de leukste instelling. Andere letter typen zijn te groot en al, dat ze nie goed uitkomen.

ik heb ook de Arial Rounded MT Bold voor de clock front, die is tog wel het mooist. Verder heb ik gewoon alles standaard.

truckdiver 18-05-08 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 114278)
ik heb ook de Arial Rounded MT Bold voor de clock front, die is tog wel het mooist. Verder heb ik gewoon alles standaard.

screenshots zijn altijd welkom :D

iMario 18-05-08 15:49

screenie
 
1 Bijlage(n)
here ya go :D

truckdiver 18-05-08 15:52

die is vet,cool:eek:

bafke85 18-05-08 16:41

resetten
 
Ik heb zojuist ook FontSwap geinstalleerd.
Alle types aangepast.
Kan ik nu ook de orginele letters terugkrijgen?? Weet iemand welke 3 dat zijn? of kan ik hem ook 'uninstall' doen en komen dan ook de normale letters weer terug??

iMario 18-05-08 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bafke85 (Bericht 114334)
Ik heb zojuist ook FontSwap geinstalleerd.
Alle types aangepast.
Kan ik nu ook de orginele letters terugkrijgen?? Weet iemand welke 3 dat zijn? of kan ik hem ook 'uninstall' doen en komen dan ook de normale letters weer terug??

als je 1 kiest staat er rechtsbovenin default, druk daar op en je krijgt je originele weer terug:)

ArB 18-05-08 17:34

Net even de System font : Marker Felt ingesteld
Deze beviel me niet en guess what ? Weer op default gezet en op respring gedrukt. Daarna alleen nog maar een draaiend circeltje :mad:

Deze prog gaat er bij mij noooiit meer op

iMario 18-05-08 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 114358)
Net even de System font : Marker Felt ingesteld
Deze beviel me niet en guess what ? Weer op default gezet en op respring gedrukt. Daarna alleen nog maar een draaiend circeltje :mad:

Deze prog gaat er bij mij noooiit meer op

ik heb er geen problemen mee, heb al zovaak nu verwisseld en op default gedrukt en nog nooit mis gegaan:cool:

croiman 18-05-08 20:10

idd, k ook geen probleem, al zoveel keer gewisseld, en t werkt nog altijd zalig.

Cebis 11-06-09 00:59

Is er toevallig hiervoor nog een jailbreak ofzo uitgekomen? wil graag de tijd en datum op mijn lock screen uitzetten maar weet niet hoe.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.