//

iPhone of Android?

iPhone of Android? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan ook denken aan Tablet en Phone. Dat kan prima met Android. Je krijgt nu ook fototoestellen op basis van Android. Er is ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-12-12, 10:42
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Je kan ook denken aan Tablet en Phone.
Dat kan prima met Android.
Je krijgt nu ook fototoestellen op basis van Android. Er is ook al een fototoestel met een SIII in de achterkant en zo zal er ook een computer gaan komen op Android basis.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 december 2012 om 09:52 ----------

Ook bij mij lokt de Android, maar het is vooral de app-store die mij tegen houdt.
De Apple store is beter gevuld en er is meer diversiteit. Ook is de Apple store beter gevuld met app's die aangepast zijn op de iPad scherm grootte. Daar zie je dat de Play store te kort schiet.

Maar terug komende op de oorspronkelijke topic vraag Apple of Android ga je voor een phone dan zal je heel veel, vooral spellen, in de play store kunnen vinden.
Maar vergis je niet, ook in de play store zal je regelmatig moeten betalen wil je kwaliteit krijgen.

Laatst gewijzigd door KvdS; 09-12-12 om 11:00.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-12-12, 11:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht

Ook bij mij lokt de Android, maar het is vooral de app-store die mij tegen houdt.
Ik heb mij in het verleden veel bezig gehouden met Linux-systemen en dus ook met Android. Wat jaren geleden het zeer grote voordeel was van Linux, namelijk Open Source, is ondertussen ontaard in de grootste chaos sinds de Oerknal.

En dat geldt ook voor Android systemen. Er zijn er zo veel dat het echt niet meer overzichtelijk is. Tenzij je jezelf op een producent gaat vastpinnen zoals Samsung. Ik heb trouwens het gevoel dat Android ondertussen een synoniem geworden is voor Samsung.
  #23  
Oud 09-12-12, 14:35
Guest-20200115125946
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Grootste reden is dat ik twijfel tussen een android toestel of een Iphone is de app store, het is veel overzichtelijker en er zitten veel leukere apps tussen. Ook zijn apps veel eerder in de app-store dan in de play store. En ik speel vooral veel spelletje en apps op mn mobiel.
  #24  
Oud 09-12-12, 15:28
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Iedere dag zijn er aanbiedingen, als je die goed in de gaten houdt dan ben je vaak gratis of anders goedkoop uit.
  #25  
Oud 09-12-12, 16:29
Guest-20200115125946
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar Iphone kan toch gewoon alle Apps aan?
  #26  
Oud 09-12-12, 16:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xLarsVG Bekijk bericht
Maar Iphone kan toch gewoon alle Apps aan?
Wat bedoel je daarmee?

(Waar verwijst "alle" naar?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #27  
Oud 09-12-12, 16:37
Guest-20200115125946
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Wat bedoel je daarmee?

(Waar verwijst "alle" naar?)
Zware graphic games
  #28  
Oud 09-12-12, 16:50
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

De nieuwe iPhone kan gewoon alle apps aan ja, 100%
  #29  
Oud 09-12-12, 17:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De iPhone 5 heeft de zwaarste CPU en GPU van alle iPhones, dus die kan alle (huidige) iPhone games inderdaad (het beste) aan.
  #30  
Oud 09-12-12, 21:30
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moonbeam Bekijk bericht
De batterij was in ieder geval goed ja,daar heb ik trouwens nooit problemen mee gehad.
Krassen ook niet, enkel de zwarte verf van de middelste rond zo gezegt,daar kwam de verf al van af na een maand (zorgzaam) gebruik dus enkel en alleen mijn iphone in men broekzak zonder ander spullen erbij. Wi-Fi niks als problemen, en telefoongesprekken met vrienden die vaak onverstaanbaar waren, en dat kwam weldegelijk van mijn kant en lag zeker niet aan slecht bereik ofz.
Maargoed, dit is een discutie die nooit eindigt ik weet voor mijzelf dat ik nooit nog zoveel geld uitgeef voor een iphone, want het is het geld niet waard maar nogmaals dat is mijn mening. Het design is altijd wel heel mooi en stevig, das waar maar voor de rest blijft ios zeer ver achter de concurentie en altijd veel problemen,lees het forum er maar eens op na.
En hier laat ik het bij, dat is MIJN mening, en zo heeft ieder zijn eigen mening.
uiteraard respect voor u mening. maar wat ik niet begrijp is dat je 2-3 generaties lang tevreden was van Apple, maar na één fout is "de liefde" over. om te beginnen heb ik de indruk dat je beter wat langer wacht om de iPhone te kopen ipv direct na de release. ten tweede kan je de iPhone omruilen, dan heb je een nieuwe...

ik ben blij voor u, want het is geluk bij een ongeluk: zonder de pech van de iPhone 5 had je nooit de prachtige S III. maar toch... wat als je morgen een crash hebt met de S III? die kost uiteindelijk maar 50 euro minder met de goedkoopste iPhone.
  #31  
Oud 09-12-12, 22:13
Guest-20200115125946
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat ik toch voor de Iphone 5 ga. Echt omdat het veel meer games en apps heeft en ik niet echt een grote 4,8 inch mobiel wil.
  #32  
Oud 09-12-12, 22:16
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

daarboven op is bij iPhone alles net iets simpeler. ik weet dat het natuurlijk allemaal ligt aan de gewoonte maar nooit had ik die gewoonte zo snel vast dan bij mijn iPhone. ook instellingen die ik (bijna) nooit wijzig, kan ik direct vinden indien nodig.
  #33  
Oud 10-12-12, 00:39
moonbeam moonbeam is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
uiteraard respect voor u mening. maar wat ik niet begrijp is dat je 2-3 generaties lang tevreden was van Apple, maar na één fout is "de liefde" over. om te beginnen heb ik de indruk dat je beter wat langer wacht om de iPhone te kopen ipv direct na de release. ten tweede kan je de iPhone omruilen, dan heb je een nieuwe...

ik ben blij voor u, want het is geluk bij een ongeluk: zonder de pech van de iPhone 5 had je nooit de prachtige S III. maar toch... wat als je morgen een crash hebt met de S III? die kost uiteindelijk maar 50 euro minder met de goedkoopste iPhone.
Allereerst ja ik was best tevreden met de vorige iphones,misschien ook omdat ik niet beter wist. weet je,een iphone is mooi en ziet er stevig uit dat is echt waar, en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. wat de iphone 5 betreft,de verf die erafkomt daar ga je zeker geen garantie op krijgen.
en ja ik had misschien beter gewacht tot januari dan zijn de kinderziektes er misschien uit, maarja dan is de iphone 5s al (bijna) op komst.
maar wat mij echt het meeste stoort, is dat apple beslist wat ik met mijn iphone mag doen, en daarmee bedoel ik dat je zonder jailbreak maar een heel saaie dure telefoon hebt.
android is misschien een beetje ingewikkelder qwa gebruik,maar je kan er zoveel meer mee en daar hoef je echt niet op een jailbreak te zitten wachten of in mijn geval rooten om een mooie telefoon te hebben.
maar ja nogmaals het is ieder zijn mening,ik heb graag tweaks en er zijn er die tevreden zijn met de simpele standaard dingen dus jah
en ohja de prijs van mijn zwarte samsung galaxy s3 was 470 euro dus het scheelt wel ietsje meer dan 50 euro.
en ja hoor hij komt wel degelijk uit een winkeltje in belgie. wel met franse handleiding,maar wat kan mij het schelen.
trouwens als je bij vandenborre ofz koopt betaal je wel meer maar je krijgt ook nog wel 100 euro cash back op die toestellen. maar ze hadden geen zwarte voor mij in voorraad dus..

Laatst gewijzigd door moonbeam; 10-12-12 om 00:46. Reden: iets vergeten te vermelden
  #34  
Oud 10-12-12, 17:07
Jovano Jovano is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Drenthe
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moonbeam Bekijk bericht
...
en ja ik had misschien beter gewacht tot januari dan zijn de kinderziektes er misschien uit, maarja dan is de iphone 5s al (bijna) op komst.
Dat de iPhone 5S dan komt is een gerucht, dat de S4 dan komt is een feit

Maar afgezien daarvan is het natuurlijk joun keuze, ik heb voor mijn iPhone 5 een Samsung galaxy gio gehad. Ik vond het een waardeloos apparaat, en omdat ik toch alles op mijn ipod touch 4g deed heb ik maar een iPhone gekocht. Natuurlijk is een iPhone al snel beter als mijn gio...

Tot nu toe geen enkel probleem gehad met mijn iPhone Ik ben er erg blij mee en een jailbreak hoef ik niet.
En voor alle dingen van android kan ik mooi mijn Galaxy Tab 10.1 gebruiken
  #35  
Oud 11-12-12, 00:05
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

@xLarsVG misschien heb je hier ook nog wat aan.
  #36  
Oud 11-12-12, 00:42
RidderS RidderS is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moonbeam Bekijk bericht
Allereerst ja ik was best tevreden met de vorige iphones,misschien ook omdat ik niet beter wist. weet je,een iphone is mooi en ziet er stevig uit dat is echt waar, en dat steek ik ook niet onder stoelen of banken. wat de iphone 5 betreft,de verf die erafkomt daar ga je zeker geen garantie op krijgen.
en ja ik had misschien beter gewacht tot januari dan zijn de kinderziektes er misschien uit, maarja dan is de iphone 5s al (bijna) op komst.
maar wat mij echt het meeste stoort, is dat apple beslist wat ik met mijn iphone mag doen, en daarmee bedoel ik dat je zonder jailbreak maar een heel saaie dure telefoon hebt.
android is misschien een beetje ingewikkelder qwa gebruik,maar je kan er zoveel meer mee en daar hoef je echt niet op een jailbreak te zitten wachten of in mijn geval rooten om een mooie telefoon te hebben.
maar ja nogmaals het is ieder zijn mening,ik heb graag tweaks en er zijn er die tevreden zijn met de simpele standaard dingen dus jah
en ohja de prijs van mijn zwarte samsung galaxy s3 was 470 euro dus het scheelt wel ietsje meer dan 50 euro.
en ja hoor hij komt wel degelijk uit een winkeltje in belgie. wel met franse handleiding,maar wat kan mij het schelen.
trouwens als je bij vandenborre ofz koopt betaal je wel meer maar je krijgt ook nog wel 100 euro cash back op die toestellen. maar ze hadden geen zwarte voor mij in voorraad dus..
Ik heb geen ervaring met de S3, maar wat kan je er dan zoveel meer mee?
  #37  
Oud 11-12-12, 01:04
glenlog glenlog is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gorinchem
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RidderS Bekijk bericht
Ik heb geen ervaring met de S3, maar wat kan je er dan zoveel meer mee?
Widgets instellen daar houdt het wel mee op. Maar dan is de vraag of je al die onnodige schermpjes wil hebben?
  #38  
Oud 11-12-12, 02:45
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RidderS Bekijk bericht
Ik heb geen ervaring met de S3, maar wat kan je er dan zoveel meer mee?
bij de iPhone valt het scherm uit als je het niet aanraakt, wat het "moeilijker" maakt om een tekst te lezen, de S3 blijft branden zolang je ernaar kijkt, als je wegkijkt valt het scherm uit, en als je weer kijkt, gaat het weer aan... fijn, maar of dat mijn keuze zou bepalen...

daarnaast kan je de s III draadloos opladen, hoewel je dat volgens mij met een korreltje zout moet nemen... ik weet niet hoe het werkt, maar de filmpjes die ik zag hebben toch allemaal een draad aan het docking station hangen, dus denk ik dan dat dat station aan het net moet, ipv de S III zelf... komt dus op hetzelfde neer (kan verkeerd zijn, dan zou ik het graag weten). je zou dan denken: die lader werkt binnen 5 meter ofzo, maar neen, eens je hem van de lader haalt, laadt ie niet meer op...

een hoop gimmicks dus, maar niet zo heel lang interessant denk ik.

daartegenover iPhone.

kleiner= beter in de hand, zelfs de 5 werkt easy

alles meer geordend, vandaag instellen en je weet direct waar alles staat. dat is bij mijn vorige toestellen even anders geweest.

de meeste apps: en met elke dag enkele deals, zit er voor ieder wat wils iets tussen, als je het goed opvolgt
  #39  
Oud 11-12-12, 14:23
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Toen ik mijn iPhone 3g kocht gaf ik aan nooit wat anders te willen.
Ik ben toch vreemd gegaan met een Android toestel namelijk de XPeria Play
1 ding kan ik je nu wel vertellen voor mij NOOIT meer een Android toestel.
Het werkt bagger op een SE het is traag... probleem Android is dat het op teveel verschillende platformen draait.
Mijn toestel is net een jaar oud en wordt nu al niet meer ondersteund!
iOS is gemaakt voor Apple toestellen en daarop afgestemd dus mijn volgende toestel wordt een iPhone
  #40  
Oud 11-12-12, 19:58
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
probleem Android is dat het op teveel verschillende platformen draait.
Mijn toestel is net een jaar oud en wordt nu al niet meer ondersteund!

Daar heb je helemaal gelijk in. Toen ik mijn iPhone 4 (iOS 4.0) kocht (Sept-2010) ging het tussen de Apple en de eerst Galaxy S.
Mijn iPhone heeft vele OS update's achter de rug (iOS6.0.1), terwijl de S 1 nog op 2,3 draait. Android is nu bij 4.2. Dus de Android toestelen 'verouderen' sneller dan een iPhone. Dit geld voor vrijwel alle Android smartphones. Asus brengt wel constant de nieuwe OS-en uit voor hun Transformer serie.

Maar daar tegenover staat dat je wel veel verschillende OS-en voor je toestel kan krijgen. Die andere OS-en zijn toe gespitst op bepaalde vragen, zoals snelheid of bv zuiniger in de stroom.

Dat je alles snel kan vinden en niet kan mag bepalen waar je iets neer zet, kan ook als saai gezien worden, terwijl je bij Android meer keuze vrijheid hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: iphone 2g android loch Guest-20240213112918 Unlock 0 05-01-11 08:52
iPhone: Android al mogelijk op iPhone 4? matsoft Jailbreak 21 30-11-10 10:32
iPhone: Android op iPhone - Verzameltopic The Unbelievable Jailbreak 2 06-06-10 12:53
android OS op iphone YBinnenweg Jailbreak apps en thema's 4 14-11-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.