//

iPhone in herstelmodus door 3x fout codeslot

iPhone in herstelmodus door 3x fout codeslot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 4 in herstelmodus na ingeven verkeerd codeslot Stond op punt iphone te upgraden naar iOS 5.1.1 middels iOS 5.1.1 en Redsn0w 0.9.12b2. iphone was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-12, 22:33
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard iPhone in herstelmodus door 3x fout codeslot

Iphone 4 in herstelmodus na ingeven verkeerd codeslot

Stond op punt iphone te upgraden naar iOS 5.1.1 middels iOS 5.1.1 en Redsn0w 0.9.12b2. iphone was al eerder gejailbreakt ->Cydia shsh blobs opgeslagen. dochter van 2 heeft op scherm zitten toetsen waardoor meerdere keren verkeerde code voor codeslot is ingegeven. Gevolg scherm zwart verlicht en toen Apple logo met het rondje en verder gaat het niet. iphone aangesloten op iTunes, geeft aan iphone in herstelmodus,die hersteld moet worden. Ben afhankelijk van unlock (provider spain orange) en wil baseband behouden (01.59.00). heb geen Tiny umbrella gebruikt shsh op te slaan, stonden wel in Cydia. En nu? Kan ik het doen volgens bovenstaand proces? Of zou het 3 x fout voor gezorgd hebben dat iphone gewist inc. Cydia en shsh blobs? Super balen, hopelijk kan iemand me helpen. Heb overigens al wel op forum gezocht maar nog geen oplossing gevonden :-(Alvast bedankt want kan nu dus helemaal niets meer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2012 om 23:05 ----------

Nog kleine aanvulling, heb met limera1n gekeken of ik daar nog wat mee kon em die gaf aan dat iphone succesvol was gejailbreakt(?) en daarna verscheen weer melding dat ik telefoon aan iTunes moet hangen en krijg je het verhaal weer dat deze in herstelmodus zit. Maar kan ik hier uit opmaken dat er wellicht toch nog info behouden is en ik dus niet alles kwijt bent?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-12, 19:40
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Kan echt niemand mij helpen? Geen enkel advies wat ik zou kunnen doen?
  #3  
Oud 09-12-12, 21:25
borafreakske borafreakske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

je iphone niet jailbreaken. daar heb je altijd problemen bij.
  #4  
Oud 09-12-12, 21:39
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Wat je zou kunnen proberen is het programma 'iREB'.
Download dit en klik op 'recovery mode loop fixer'.

Geen idee of het werkt maar je kan het proberen.
  #5  
Oud 09-12-12, 22:00
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Ik moet wel jailbreaken want ben afhankelijk van een unlock.... En ja, daar heb ik nu ook spijt van maar is nu eenmaal niet anders :-(

Ok ga ik eens kijken maar iREB. En anders wachten op de untethered jailbreak en dan updaten naar 6.01 en dan weer jailbreaken?

In ieder geval wel bedankt voor jullie reactie. Hoopte beetje dat het wat simpeler zou zijn maar helaas :-(
  #6  
Oud 09-12-12, 22:11
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Laat even weten of het lukt met iREB of niet.

Via deze site kan je het downloaden.

Ik denk niet dat je hoeft te wachten op een 6.0.1 untethered jailbreak. Je baseband moet hetzelfde blijven en je moet op 5.1.1 blijven. Dit is mogelijk met Sn0wbreeze. Aangezien je je SHSH hebt op cydia denk ik dat dit mogelijk moet zijn, als iREB natuurlijk niet werkt.
  #7  
Oud 09-12-12, 23:30
iphonefreakzz iphonefreakzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: breda
Berichten: 16
Exclamation Een iphone niet jailbreaken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borafreakske Bekijk bericht
je iphone niet jailbreaken. daar heb je altijd problemen bij.

voor degene die weten wat ze doen is een jailbreak absoluut geen ellende.
Maar een absolute noodzaak.

En nee, niet om niet te betalen voor apps zoals zo vaak wordt beweerd.

Maar voor bijvoorbeeld een scrolling dock, onbeperkte apps in mijn mappen, en nog veel meer.

Zo te horen heb je zelf nog nooit een jailbreak gehad of er ervaring mee opgedaan.

Onthoud goed dat een jailbreak feitelijk niet veel meer is dan op de systeempartitie de permissies veranderen van /alleen lezen/ naar /lezen en schrijven/

Jammer om dit soort statements te maken als je niet weet waar je over praat
  #8  
Oud 09-12-12, 23:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonefreakzz Bekijk bericht
Onthoud goed dat een jailbreak feitelijk niet veel meer is dan op de systeempartitie de permissies veranderen van /alleen lezen/ naar /lezen en schrijven/
Dat is een behoorlijk understatement...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 10-12-12, 09:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonefreakzz Bekijk bericht
Onthoud goed dat een jailbreak feitelijk niet veel meer is dan op de systeempartitie de permissies veranderen van /alleen lezen/ naar /lezen en schrijven/

Jammer om dit soort statements te maken als je niet weet waar je over praat
Dat is inderdaad heel jammer en daarom is het beter dat jij zulke statements niet meer maakt als je niet weet waar je over praat
  #10  
Oud 10-12-12, 12:00
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

@dylankieft, bedankt. Ik ga straks even proberen en laat je weten of het iets heeft opgeleverd. En anders herstellen naar 5.1.1. Misschien domme vraag maar jij hebt het over snowbreeze terwijl ik van iemand anders advies redsn0w 09.15b3 krijg? Wat is het verschil?
  #11  
Oud 10-12-12, 12:56
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Sn0wbreeze zorgt ervoor dat je je baseband behoudt. Maar ik zie nu net dat dit ook mogelijk is met redsn0w, dan is dat inderdaad makkelijker.
Ik hoor het wel of iREB werkt
  #12  
Oud 10-12-12, 20:51
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Ik probeer iREB r6 te downloaden maar krijg steeds de foutmelding dat deze de toepassing niet kan intialiseren (Oxc0000135) Geen idee wat het inhoudt maar dit lukt dus niet. Enig idee wat er niet goed gaat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2012 om 21:10 ----------

Nu krijg ik ook nog van iemand anders te horen dat wanneer mijn toestel is teruggezet naar de fabrieksinstellingen ik straks een simkaart van Oranga Spain nodig heb om de telefoon uberhaupt te activeren. Dat gaat 'm dus niet worden want die heb ik uiteraard niet....Ik word hier echt niet blij van....Krijg het gevoel dat ik zo meteen een dure Ipod heb. Ik hoop dat iemand nu gaat zeggen dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen
  #13  
Oud 11-12-12, 00:12
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Hier ben ik weer: iREB lukte dus niet maar dacht later, had het ook even op andere computer kunnen proberen. Maar heb dus redsnow geprobeerd en gaf aan iphone gevonden met 4.0.2 en heeft 16 blobs opgehaald. Ik zag ergens echter wel staan: APT ticket missing. En probleem waar ik wel steeds tegenaan loop is feit dat rebooten dus niet lukt want dan loopt ie vast.....hoe nu verder? Eerst nog iREB proberen op andere computer? En klinkt bovenstaande hoopvol of....
  #14  
Oud 11-12-12, 20:48
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Eerst maar is iREB via die andere PC proberen.
Zo niet moet je via redsnow een 5.1.1 (als hier geen blobs voor zijn dan 4.0.2) ipsw maken met je blobs en zorgen dat de baseband behouden wordt (kan dus via redsn0w). Dan via iTunes deze ipsw op de iPhone zetten..
  #15  
Oud 12-12-12, 00:27
iphonefreakzz iphonefreakzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: breda
Berichten: 16
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is inderdaad heel jammer en daarom is het beter dat jij zulke statements niet meer maakt als je niet weet waar je over praat
Dan vraag ik me af wat jouw basic definitie is van een jailbreak?

Natuurlijk is de definitie die ik geef wel erg basic en zijn er nog veel meer zaken die veranderd of gewijzigd worden bij een jailbreak, maar dat leek mij een beetje veel om in 1 post te zetten
  #16  
Oud 12-12-12, 08:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonefreakzz Bekijk bericht
Natuurlijk is de definitie die ik geef wel erg basic en zijn er nog veel meer zaken die veranderd of gewijzigd worden bij een jailbreak....
De definitie die jij geeft is niet "erg basic" die is "erg verkeerd". Aan de permissies wordt niets veranderd want dat is absoluut niet nodig.

De kernel wordt wel "gepatched" en de standaard apps worden "gestashed" om het even "basic" te houden
  #17  
Oud 12-12-12, 21:36
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

@dylankieft

iREB r6 uitgevoerd maar Iphone start nog steeds niet op. iREB geeft aan dat Iphone in DFU pwnd mode zit en ik custom firmware moet herstellen via itunes. Dus schiet er volgens mij niet veel mee op toch? Heb redsnow nog weer opnieuw gedraaid maar uiteindelijk geeft telefoon ook hier aan dat ik de telefoon moet aansluiten op Itunes.

Wat nu?

@ Senna via Iphonemania blijft de persoon aangeven dat wanneer de telefoon terug zou zijn gezet naar fabrieksinstellingen, ik een prepaid simkaart nodig heb van Spain orange om de telefoon te activeren. Vervolgens kan ik deze jailbreaken en unlocken met ultrasnow (zit nog op firmware 4.0.2.). Is er niet een mogelijkheid om contact te zoeken met Orange Spain? Heb de telefoon nu bijna 2 jaar en wil eigenlijk wel van die lock af. Dan heb ik dit soort gezeur in de toekomst ook niet meer. Enig idee of dit zou kunnen. Heb al behoorlijk gegoogled maar emailadres kan ik echt niet vinden en mijn spaans is verbaal nada ;-)Heb wel een facebookpagina gevonden maar dat is het dan ook.

Heeft iemand ooit geprobeerd om te unlocken bij Orange Spain?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 22:19 ----------

Nog even ter verduidelijking. Als iREB of redsnow draait, gebeurt er niets op mijn scherm dus krijg steeds meer het gevoel dat de iphone is teruggezet naar fabrieksinstellingen(?)
  #18  
Oud 19-12-12, 14:17
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Nog 1 x hulp aub...

Ik heb inmiddels een oranje spain simkaart, heb baseband 01.59.00 dus volgens kan ik dan nog straks weer unlocken met ultrasn0w. Heb shsh blobs 4.3 t/ 5.1 of nog iets verder (zou ik even moeten nakijken) maar er werd aangegeven dat de apticket is missing. Vanaf 5.0 heb je die volgens mij nodig en die heb ik dan niet? Dan maar naar 4.3.5 gaan? Hij is terug gezet naar fabrieksinstellingen dus ga er nu weer wat opzetten met behoud van baseband. En wat betekent stichen van shsh blobs? Heb wel gezocht maar kan niet echt antwoord vinden. Dus vraag is eigenlijk: wil telefoon weer aan de praat krijgen. Naar 4.3.5 of naar iOS 6.0 en dan maar tijdelijk eerst tethered jailbreaken? Hopelijk iemand advies!!
  #19  
Oud 20-12-12, 00:56
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Helemaal niemand? Heb geprobeerd 4.3.3 middels customer firmware op mijn iphone te krijgen (is teruggezet naar fabrieksinstellingen) maar krijg de foutmelding 3194. Iemand???
  #20  
Oud 30-12-12, 19:56
baloutti baloutti is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 29
Standaard

Hier kan een slotje op. Heb de iphone geupdate naar 5.1.1, gejailbreakt en vervolgens met een spain orange kaartje succesvol weten te unlocken!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone codeslot nonkelmike iPhone Apps 8 30-04-12 13:48
Iphone blijft in herstelmodus hangen door fout 29 FCBMD10 iPhone algemeen 0 18-03-12 20:32
iPhone: in herstelmodus door jailbreak Stijn91 Jailbreak 1 28-12-11 21:12
Gloednieuwe iphone 3g, maar herstelmodus blijft actief (fout -1) Floortje83 iPhone algemeen 0 09-11-11 22:37
iPhone bricked/vast in herstelmodus na update 4.3 - fout 1015 Munkel iPhone algemeen 17 02-04-11 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.