//

iPhone 5 start helemaal niet meer op

iPhone 5 start helemaal niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week heb ik een Iphone 5.. De eerste week helemaal geweldig.. Sinds vorige week begon de duur van mijn batterij steeds minder te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-12, 23:16
kari76 kari76 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 start helemaal niet meer op

Sinds vorige week heb ik een Iphone 5.. De eerste week helemaal geweldig.. Sinds vorige week begon de duur van mijn batterij steeds minder te worden ik hoefde er alleen maar naar te kijken en de procenten vlogen naar beneden.. Conclusie, na 5 uur helemaal leeg, zonder er teveel mee gedaan te hebben. Alle meldingen etc al uitgezet maar het probleem bleef zich voortdoen. Nu is hij gisteren ook uit gevallen omdat ik geen batterij meer had. ik heb hem aan de lader gehangen een hele dag en wilde hem s avonds opstarten. ik kreeg hem met geen mogelijkheid aan.. ik krijg alleen een appeltje te zien dat de hele tijd knippert. Op Itunes proberen te restoren maar dan krijg ik de foutmelding 22 te zien. Weet iemand wat ik hier aan moet doen?? Alvast bedankt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2012 om 22:31 ----------

het is foutmelding 21 ipv 22
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 02:03
glenlog glenlog is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gorinchem
Berichten: 6
Standaard

Om iTunes weer te laten restoren:
start->computer->C:->windows->system32->drivers->etc->(delete file hosts)
Als je na het restoren nog steeds problemen hebt is het denk ik een hardware probleem en, zou ik even een bezoekje brengen aan de Apple store.
  #3  
Oud 11-12-12, 20:32
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Waterschade
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start helemaal niet op. Genco iPhone algemeen 0 27-09-11 02:25
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer zorphion iPad algemeen 4 06-12-10 02:22
Iphone start niet helemaal op? AnthonyBosman iPhone algemeen 4 19-03-10 02:10
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 23:26
Iphone reageert helemaal niet meer ralphn Archief 2 27-11-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.