//

iPhone wil niet meer opstarten!

iPhone wil niet meer opstarten! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar het ziet me hier wel een zeer interessant forum uit. Ik ben via een vriend op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-12, 19:37
laurenshio laurenshio is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone wil niet meer opstarten!

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar het ziet me hier wel een zeer interessant forum uit.

Ik ben via een vriend op dit forum terechtgekomen omdat ik mijn iphone maar niet krijg gemaakt.

Het gaat om een iphone 3GS 32GB
hij wilt niet meer opstarten..
Wanneer ik hem aan de computer hang en het programmatje start voor hem te jailbreaken connecteert hij wel maar flikkert het apple logo tijdens de opstart 1 keer om de 10sec en voor de rest doet hij niets..

Iemand die mij kan helpen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2012 om 18:49 ----------

En als ik er dan nieuwe software op wil zetten komt er foutmelding 29..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-12, 00:53
iphonefreakzz iphonefreakzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: breda
Berichten: 16
Standaard

mmm....wat je precies wil kan ik niet geheel opmaken uit je post.

Je iphone start niet meer op, en daarom wil je deze jailbreaken?

Maak je gebruikt van DFU Modus? als dit je eventueel niets zegt even googlen.

Dit is een diepe herstelmodus waarin je kans van slagen bij een restore veel hoger is, naar mijn ervaring althans.

Sowieso graag een reactie wat je precies met de iphone wilt doen, een restore? een jailbreak? of een combinatie van beide?
  #3  
Oud 13-12-12, 09:21
laurenshio laurenshio is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonefreakzz Bekijk bericht
mmm....wat je precies wil kan ik niet geheel opmaken uit je post.

Je iphone start niet meer op, en daarom wil je deze jailbreaken?

Maak je gebruikt van DFU Modus? als dit je eventueel niets zegt even googlen.

Dit is een diepe herstelmodus waarin je kans van slagen bij een restore veel hoger is, naar mijn ervaring althans.

Sowieso graag een reactie wat je precies met de iphone wilt doen, een restore? een jailbreak? of een combinatie van beide?
als ik hem aan de computer aansluit en via redsnow opstart in DFU modus lukt het wel maar dan stopt hij opeens en zegt hij " waiting for iphone to reboot " maar dan gebeurt er geheel niets..

Als ik probeer de iphone aan te sluiten en via itunes te openen en dan op herstel te klikken, dan herstelt hij zich en op bepaald moment geeft hij ook een error.. code 19 dacht ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone wil niet meer opstarten (redsnow) bramel83 Jailbreak 4 20-02-12 18:57
Iphone 3g wil niet meer opstarten knijn iPhone algemeen 0 13-05-10 14:56
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n ThomasdB Jailbreak 22 21-04-10 16:52
iphone wil niet meer opstarten... Trandy Archief 1 11-05-09 23:24
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? bassiejjj Unlock [archief] 4 14-04-08 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.