//

iPhone 5: foto's kopiėren lukt niet

iPhone 5: foto's kopiėren lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik zit met volgend probleem: Ik sluit mijn iPhone 5 aan op mijn pc (Windows XP prof.). De iPhone 5 wordt vervolgens herkend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-12, 22:08
Mettes Mettes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard iPhone 5: foto's kopiėren lukt niet

Beste forumgebruikers,

Ik zit met volgend probleem:

Ik sluit mijn iPhone 5 aan op mijn pc (Windows XP prof.).
De iPhone 5 wordt vervolgens herkend bij 'Mijn computer'. Van daaruit kan je je foto's en video's kopiėren naar je pc.
Ik versleep dus gewoon mijn foto's van de iPhone naar de gewenste map op mijn pc, maar dan krijg ik volgende foutmelding:



Als ik bijvoorbeeld van een USB-stick naar mijn pc wil kopiėren, dan krijg ik deze foutmelding niet.

Ik heb deze foutmelding reeds gegoogeld, maar ik vind niets bruikbaars.

Bij mijn iPhone 4 deed ik het op dezelfde manier en kon ik zonder problemen kopiėren van iPhone naar pc.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 22:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees eerst het onderstaande KB eens:

iOS: persoonlijke foto's en video's importeren van iOS-apparaten naar uw computer

Je kan geen mappen van de iPhone 5 kopiėren, alleen maar de foto's. En onder Windows XP alleen maar video's kleiner dan 500 MB.

Als dat allemaal niet werkt kan je nog overwegen om PhotoSync op de iPhone en PC te gebruiken. Of eventueel ook Fotostream.

http://www.photosync-app.com/photosync/en/home.html

How do I transfer from my Windows computer to my iOS device? - www.photosync-app.com
  #3  
Oud 11-12-12, 22:34
Mettes Mettes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 16
Standaard

Het zijn geen mappen, maar enkel de foto's die ik wil kopiėren. De video is inderdaad groter dan 500MB, dus daarom waarschijnlijk de foutmelding.

Bedankt voor de nuttige links! Ik ben verder geholpen ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2012 om 22:44 ----------

Citaat:
Windows XP kan geen videobestanden importeren die groter zijn dan 500 MB met de wizard Camera en scanner. U kunt deze bestanden rechtstreeks van uw apparaat overzetten door deze te selecteren in Deze computer en de filmbestanden te slepen of te kopiėren naar de harde schijf van uw computer.
Via de wizard Camera en scanner lukt het inderdaad niet.

Maar ik had het op de manier gedaan zoals hierboven beschreven: rechtstreeks van iPhone naar harde schijf, maar dan krijg ik die foutmelding?

Enige oplossing(en)? Buiten de Photosync-app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. forum.bericht Desktop-applicaties 16 11-06-16 08:40
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren Luuktb iTunes 1 02-08-11 21:48
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 13:38
Foto: foto's op tv weergeven lukt niet recife Muziek, foto & video 4 14-12-09 16:24
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer Anis Muziek, foto & video 0 02-10-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.