//

Iphone 4 start niet meer op, totaal geen reactie

Iphone 4 start niet meer op, totaal geen reactie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, Ik heb hier thuis een iphone 4 liggen, hij is er op eens mee opgehouden, en is onmogenlijk aan te krijgen. wel krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-12, 20:14
bramkempen bramkempen is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 start niet meer op, totaal geen reactie

beste leden,

Ik heb hier thuis een iphone 4 liggen, hij is er op eens mee opgehouden, en is onmogenlijk aan te krijgen.
wel krijg ik het apple logo, herstel modus (itunes en usb logo) en ik krijg hem in dfu mode, zelfs nog in pwnd dfu mode.
bij een restore (custom firmware, orginele nieuwste versie, oude met shsh blobs) krijg ik telkens error 21. Soms krijg ik 16xx. Er hebben verschillende mensen naar gekeken, maar zij kregen ook error 21.

-er zat een jailbreak op (untethered ios 5.1.1)
-simlock vrij
-32 gb (zwart) (zal niet uitmaken?)
-geen garantie
-soms een totaal wit scherm?
-ook heb ik het met een pc (windows 7) en met een mac geprobeerd (os onbekent)

Ook heb ik hem proberen opnieuw te jailbreaken met redsnow, een restore via redsnow uitgeprobeerd, maar dan blijft hij bij het jailbreaken hangen en bij een restore altijd "apticket error". er staat op internet dat je het dan gewoon weer opnieuw moet doen, maar dat werkt niet.

de laatste persoon die er na gekeken heeft zegt dat het aan het moederbord ligt, maar dit geloof ik niet.

Heeft iemand dit al eens ooit mee gemaakt, of weet iemand hier de oplossing op? zit er al lang mee te kijken.

mvg bram

Laatst gewijzigd door bramkempen; 13-12-12 om 20:56. Reden: meer info toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-12, 20:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramkempen Bekijk bericht
de laatste persoon die er na gekeken heeft zegt dat het aan het moederbord ligt, maar dit geloof ik niet.
Waarom geloof je dat niet?
  #3  
Oud 13-12-12, 20:55
bramkempen bramkempen is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

omdat er niks mee gebeurt is. hij lag gewoon in de oplader, en met de oplader is niks mis mee. die gebruik ik nu nog steeds.
  #4  
Oud 13-12-12, 20:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramkempen Bekijk bericht
omdat er niks mee gebeurt is.
OK. Maar iTunes foutcode 21 kan wel op een hardwareprobleem wijzen.
  #5  
Oud 13-12-12, 21:26
bramkempen bramkempen is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
OK. Maar iTunes foutcode 21 kan wel op een hardwareprobleem wijzen.

Dat weet ik, maar ik leg me er niet bij neer omdat iemand anders toevallig (natuurlijk kan dit ook hardware zijn, maar dat lijkt me sterk) het wel heeft gehad.
Maar ik hoop juist dat het niet zo is
Reageren

Labels
geen reactie, iphone 4, kapot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 17:24
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen Apple740 iPhone Apps 0 08-01-11 04:25
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone Titan1980 Vodafone 6 15-04-08 13:57
geen reactie meer DOOD reef Unlock [archief] 5 12-03-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.