//

iPhone 5 bugs?

iPhone 5 bugs? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al op internet rond gekeken, maar ben er niet echt wijzer van geworden dus ik hoop dat één van jullie mij er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-12, 12:31
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard iPhone 5 bugs?

Hallo,

Ik heb al op internet rond gekeken, maar ben er niet echt wijzer van geworden dus ik hoop dat één van jullie mij er wijzer op kunnen maken.

Ik heb mijn iphone 5 nu 2 weken, en sinds vorige week ondervind ik er problemen mee. Vanaf vorige week:

-ging die ineens haperen bij het typen van tekst en dergelijke. Als ik mijn toegangscode wil invoeren, heeft die soms 3 seconden vertraging met het typen. Vrij irritant.
-Soms heb ik ook dat mijn iphone ineens uit het niks helemaal opnieuw opstart, en dat soms 5 keer in 20 minuten. Ik moet dan ook weer me code invoeren van me nanokaartje en dan kan ik hem weer gebruiken.
-Batterij percentage bugg. Sinds vorige week heb ik de heletijd een batterij percentage, waarop hij (naar schatting) rond de 10 uur op blijft staan. Zo geeft die de ene dag 10 uur lang 1% batterij aan, en bijv 2 dagen later na te hebben opgeladen 10% uur lang 89% batterij aan. Ik kan dus moeilijk zien waarneer ik moet opladen, zonder een lege accu te zitten.

het rare is dat als ik mijn telefoon weer naar fabrieksinstellingen doe, de problemen blijven bestaan, en het opnieuw aan en uit gaan erger wordt. Als ik een reservere kopie er opzet van voor dat de eerste problemen opkwamen, blijven de problemen zichtbaar. Ik heb hem niet laten vallen of een of andere waterschade, dus weten jullie misschien iets om dit probleem te verhelpen?

Nu probeer ik een backup via itunes er op te zetten, maar hij word steeds onderbroken door het opnieuw aan en uit zetten van het toestel. wat nu??

Bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Reckimo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-12, 13:08
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als het herstarten blijft optreden nadat je de iPhone hebt hersteld mbv iTunes (instellen als nieuwe iPhone), dan raad ik je aan terug te gaan naar de winkel waar je de iPhone hebt gekocht.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 is heerlijk, maar zijn een paar irritante bugs aan. jakkejakkejakke iPhone algemeen 5 30-09-12 19:53
IOS 5 GM bugs arnold83 iPhone algemeen 20 27-10-11 09:53
12 Bugs Found In iPhone OS 3.0 bicabo Chat en geruchten 2 26-06-09 09:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.