//

iPhone met iCloud probleem

iPhone met iCloud probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe iPhone 4s gekocht voor me vader, ik wil die op iCloud hebben. Als ik mijn account er op invoer gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-12, 12:35
Jesse1312 Jesse1312 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 14
Standaard iPhone met iCloud probleem

Hallo,

Ik heb een nieuwe iPhone 4s gekocht voor me vader, ik wil die op iCloud hebben. Als ik mijn account er op invoer gaat die ook alle imassage berichten tonen op de 4s wat ik juist niet wil. Enige wat ik wil is dat de 4s backups maakt en dat ik op mijn apparaten kan zien waar die uit hangt.

Help asjeblieft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-12, 12:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesse1312 Bekijk bericht
Help asjeblieft.
Dan maak een nieuw iCloud account aan voor jouw vader. Met " Enige wat ik wil is dat de 4s backups maakt en dat ik op mijn apparaten kan zien waar die uit hangt" heeft dat niets te maken.

Backups kan je maken met iTunes of in iCloud.
  #3  
Oud 15-12-12, 12:43
Jesse1312 Jesse1312 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan maak een nieuw iCloud account aan voor jouw vader. Met " Enige wat ik wil is dat de 4s backups maakt en dat ik op mijn apparaten kan zien waar die uit hangt" heeft dat niets te maken.

Backups kan je maken met iTunes of in iCloud.
Ik bedoel, als ik op mijn MacBook kan kijken op iCloud.com dat ik alle idevices kan zien waar ze zijn. Met de iPhone 4s erbij
  #4  
Oud 15-12-12, 12:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesse1312 Bekijk bericht
Ik bedoel, als ik op mijn MacBook kan kijken op iCloud.com dat ik alle idevices kan zien waar ze zijn. Met de iPhone 4s erbij
Dan moet je inloggen op "Find my iPhone" met het iCloud account van jouw lieve vader.
  #5  
Oud 15-12-12, 13:00
Jesse1312 Jesse1312 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan moet je inloggen op "Find my iPhone" met het iCloud account van jouw lieve vader.
En er bestaat geen optie. Dat ik zijn account met "zoek mijn iPhone" bij mijne kan krijgen ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud probleem bij opstarten iCloud.com Snoopyverce iPhone algemeen 7 08-12-12 14:51
Probleem met contacten bij iCloud download Pricon iPhone algemeen 9 07-12-12 17:00
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 11:02
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" IngeVI iPhone Apps 2 11-07-12 12:04
Bizar probleem met iCloud tazzie85 iPad algemeen 6 22-01-12 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.