//

Beeldscherm blijft op zwart

Beeldscherm blijft op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een x-aantal minuten springt mijn iPhone 'uit'. Later bleek (toen ik wel een online verbinding zag met de Parrot) dat hij niet uit was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-08, 20:25
T.D. T.D. is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 6
Question Beeldscherm blijft op zwart

Na een x-aantal minuten springt mijn iPhone 'uit'. Later bleek (toen ik wel een online verbinding zag met de Parrot) dat hij niet uit was maar dat het beeldscherm gewoon op zwart, vast stond. Pas bij het op de dock zetten van de iPhone sprong het scherm weer aan. Alleen heb ik die dock niet altijd bij me.

Alleen middels een harde reset kan ik weer wat doen. Ik heb wel een paar berichten hierover gelezen op dit forum maar geen had een echte oplossing. Is die er inmiddels al, tegen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beeldscherm zwart bartjk iPhone algemeen 0 23-12-10 20:31
mijn ipad blijft zwart edakanja iPad algemeen 6 27-11-10 23:32
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04
Volume/Belsignaal blijft in beeldscherm staan pebbie iPhone algemeen 3 15-10-10 17:38
Beeldscherm op zwart Deddy iPhone algemeen 7 26-05-09 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.