//

Wifi en 3G ontvangst iphone 5

Wifi en 3G ontvangst iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort in het bezit van een Iphone 5 een prachtig toestel, heb alleen een vraag. Wat mij opvalt is dat ik in huis met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-12, 09:51
paul_999 paul_999 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi en 3G ontvangst iphone 5

Sinds kort in het bezit van een Iphone 5 een prachtig toestel, heb alleen een vraag. Wat mij opvalt is dat ik in huis met name op de boven verdieping amper Wi-Fi ontvansgt heb met de 5. Dit terwijl ik met mijn iphone 4 hier geen problemen mee heb gehad. Wat ook opvalt is dat ik zeer regelmatig geen 3G ontvangst heb vooral in winkels, ook hier had ik met mijn vorige iphone geen problemen mee.Zijn er mensen die dezelfde ervaringen hebben of wordt dit gewoon een geval van opsturen naar apple voor reparatie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere mriesenb Wi-Fi 7 26-12-11 17:04
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht iTonyVos Wi-Fi 18 18-10-11 15:35
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router Muracatun Wi-Fi 5 20-09-11 22:34
iPhone 4 Wi-Fi ontvangst ? R@TLeR Wi-Fi 1 11-10-10 20:04
BlueTooth verstoort mogelijk Wi-Fi ontvangst iPhone colliehome Chat en geruchten 5 23-10-09 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.