//

Iphone 5 Touch screen

Iphone 5 Touch screen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag een Iphone 5, ik heb de reservekopie van mijn Iphone 3 erop gezet, waardoor direct alles weer in orde was. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-12, 14:27
andreasksv andreasksv is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 13
Standaard Iphone 5 Touch screen

Ik heb sinds vrijdag een Iphone 5, ik heb de reservekopie van mijn Iphone 3 erop gezet, waardoor direct alles weer in orde was.

Nu kreeg ik zaterdag het probleem dat bovenaan mijn scherm witte balkjes verschenen, het leek wel een barcode. Toen dit verscheen begon mijn Iphone door te slaan, en het typen lukte niet meer. Als ik ergens drukte op het scherm, interpreteerde de gsm dat als een andere plaats op het scherm enz.. Het is dan verdwenen maar ondertussen al enkele keren teruggekeerd.
Heeft iemand dit probleem al gehad? Weet iemand een oplossing?

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-12, 14:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andreasksv Bekijk bericht
Ik heb sinds vrijdag een Iphone 5, ik heb de reservekopie van mijn Iphone 3 erop gezet, waardoor direct alles weer in orde was.

Nu kreeg ik zaterdag het probleem dat bovenaan mijn scherm witte balkjes verschenen, het leek wel een barcode. Toen dit verscheen begon mijn Iphone door te slaan, en het typen lukte niet meer. Als ik ergens drukte op het scherm, interpreteerde de gsm dat als een andere plaats op het scherm enz.. Het is dan verdwenen maar ondertussen al enkele keren teruggekeerd.
Heeft iemand dit probleem al gehad? Weet iemand een oplossing?

Grtz
Dat kan best wel eens kapoetskie zijn, denk de iPhone naar de frieten zal zijn, het enige je kan doen volgens mij is een herstel doen, als het nadien nog terug komt dan vrees ik je je toestel zal moeten binnen steken, neem er ook foto's van om zo mee te geven als je de iPhone binnen steekt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
touch screen diet raar big iOS5 op iPhone 3GS armhuiskens iPhone algemeen 1 19-10-11 07:31
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! Aitvaras Jailbreak apps en thema's 1 27-08-11 15:12
Graag hulp bij iPhone 4 touch screen test... Wally© iPhone algemeen 3 21-06-11 20:06
iPhone 2G geen reactie op touch screen diffie iPhone algemeen 2 15-03-10 22:56
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag Amdixer iPhone algemeen 4 08-12-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.