//

Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken

Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmiddag krijg ik een melding wanneer ik Whatsapp opstart. Ik ben vanmiddag overgestapt van Vodafone naar Hi, en sindsdien krijg ik de volgende melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-12, 17:44
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken

Sinds vanmiddag krijg ik een melding wanneer ik Whatsapp opstart.
Ik ben vanmiddag overgestapt van Vodafone naar Hi, en sindsdien krijg ik de volgende melding bij opening van Whatsapp:

'Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken. Berichten van WhatsApp kunnen waarschuwingen, geluiden en symboolbadges bevatten.'

Uiteraard meteen met iTunes verbonden, maar dat biedt geen oplossing. Ook het verwijderen van Whatsapp, opnieuw opstarten iPhone helpt niet.

iPhone is niet gejailbreaked en draait op iOS 6.0.1.

Alvast bedankt,

Roy.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2012 om 18:04 ----------

Bovenstaand bericht blijk ik bij vrijwel alle apps te krijgen die gebruikmaken van push-berichten. Als iemand een oplossing heeft hoor ik die graag!
__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-13, 13:25
HermanKuiper HermanKuiper is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Je moet bij Apple je device opnieuw registreren. Ik heb dat gedaan via Mobile Nations. Via de volgende link kan je dat doen. Voor mij werkte het!!! Oh ja, ergens staat, doe het niet. Als je geen develloper bent o.i.d, NEGEREN.


FIX - iOS 7 Developer Build beta 1 - iMessage and FaceTime issues - RESOLVED! - iPhone, iPad, iPod Forums at iMore.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10-08-12 23:11
ios 5 probleem verbind met itunes martijndk1983 iTunes 4 14-11-11 12:59
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! Dirkeijkemans Archief 2 02-12-09 19:47
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken francebramie Archief 2 31-07-09 20:54
Verbind met iTunes? JohnnyGui iPhone Apps 3 24-04-09 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.