iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met meldingen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/131683-problemen-meldingen.html)

MrOzzyOscar 18-12-12 18:30

Problemen met meldingen
 
Ik heb op mijn iPhone 4 problemen met de push meldingen. En alles staat wel in het berichtencentrum aan.
Ik krijg geen meldingen van facebook, twitter, ruzzle en nog veel meer apps. Het rare is wel dat ik voor sms, whatsapp, mail, gemiste oproepen, herinneringen, clash of clans en nog een paar apps wel meldingen krijg maar het grootste deel van mijn apps niet.
Ik heb al met iPusher gekeken maar die geeft ook geen meldingen.
Dit probleem heb ik al vanaf ios 5.0.1 en ik zit nu op ios 6.0.1.
Kan iemand mij helpen? Ik zou diegene erg dankbaar zijn.

Werner1963 18-12-12 20:45

Het niet horen van geluid voor Facebook werkt al een tijdje niet meer maar voor Twitter zou je de tri-tone toch moeten horen. Helaas is het geluid zonder jailbreak niet te wijzigen.
De andere apps ken ik niet

Het Facebook geluid is op te lossen door Facebook messenger te installeren

Kijk ook bij instellingen > berichtgeving of het geluid aanstaat bij de genoemde apps

MrOzzyOscar 18-12-12 22:02

Ik hoef ook de geluiden niet te veranderen. Ik wil gewoon de stroken enzo krijgen en de meldingen in het berichtencentrum krijgen.
Helaas krijg ik die bij de meeste apps niet.
Mijn iphone had bij ios 5 wel een jailbreak maar die is er natuurlijk na het updaten af gegaan omdat ik hem toch niet meer nodig had.
Het enige wat ik wil is gewoon overal meldingen voor krijgen en niet voor maar een kwart van mijn apps.

Guest-20180925190238 18-12-12 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrOzzyOscar (Bericht 861572)
Mijn iphone had bij ios 5 wel een jailbreak maar die is er natuurlijk na het updaten af gegaan omdat ik hem toch niet meer nodig had.

En je hebt geen backup teruggezet uit de tijd dat die iPhone wel een jailbreak had?

MrOzzyOscar 18-12-12 23:36

Ik heb al die tijd zonder meldingen gezeten van de meeste apps en uiteindelijk gewoon geupdate naar iod 6

Techfreak 19-12-12 00:58

Staan de app's wel aangeduid in het berichtencentrum?

MrOzzyOscar 19-12-12 01:37

Ja alles staat aan in het berichtencentrum daarom vind ik het ook zo raar dat het niet werkt

Techfreak 19-12-12 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrOzzyOscar (Bericht 861627)
Ja alles staat aan in het berichtencentrum daarom vind ik het ook zo raar dat het niet werkt

En welke manier van melding heb je aangeduid staan?

MrOzzyOscar 20-12-12 21:37

Stroken met geluiden en op het toegangsscherm

Techfreak 20-12-12 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrOzzyOscar (Bericht 862049)
Stroken met geluiden en op het toegangsscherm

Al een reboot geprobeerd of gedaan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.