iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 en AppleCare (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/131689-iphone-5-applecare.html)

hpsx 18-12-12 18:38

iPhone 5 en AppleCare
 
Hallo

K heb sinds het oktober al mijn iPhone 5 maar nu begint hij een beetje raar te doen k heb naar Apple gebeld en ze zeiden dat ze een nieuwe konden sturen omdat k ook AppleCare er bij had genomen maar nu willen ze een creditcard gegevens hebben die k dus helemaal niet heb en naar Amsterdam gaan duurt ook wel even en weet niet eens of ze mij een nieuwe kunnen geven heeft misschien iemand anders een idee k wil liever niet naar een reparatie toe sturen omdat dat gewoon te lang duurt

Gr.

JanMooiB0i 19-12-12 12:04

Wat voor probleem heb je dan met je toestel? Misschien is het wel softwarematig op te lossen.

hpsx 19-12-12 21:41

nee het is een hardware matige probleem de powerknop werkt niet in iedergeval heel de rechter helft en midden stuk ik moet helemaal aan de rechterkant drukken en het beeld doet daar mee ook heel raar

jap74 20-12-12 10:49

Ik denk dat je er toch voor moet kiezen: Of even naar A'dam of opsturen. Ik weet niet of applecare ook werkt via een Reseller.

hpsx 20-12-12 11:24

Heb via reseller ook geprobeerd maar gaat ook niet denk dat k toch maar na Amsterdam ga voor een nieuwe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2012 om 11:51 ----------

Maar moet k daar Gwn met doos alles heen gaan of alleen iPhone ? Iemand misschien een idee en moet k een iPhone laten reserveren?

RWK 20-12-12 12:09

Alleen de iPhone. Een afspraak moet je maken om sneller geholpen te worden! Dat kan gewoon op de Apple Site :)

hpsx 20-12-12 12:11

Ok Dankje voor de tip

RWK 20-12-12 12:11

Naar mijn weten heb je toch geen creditcard nodig als je al AppleCare hebt? Dat was juist de voordeel van AppleCare..

hpsx 20-12-12 12:13

Dat dacht k zelf ook maar bleek toch niet zo te zijn anders bel k ze weer op en vraag het dan wel weer na of anders gelijk een afspraak planne bij A'dam

RWK 20-12-12 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hpsx (Bericht 861912)
Dat dacht k zelf ook maar bleek toch niet zo te zijn anders bel k ze weer op en vraag het dan wel weer na of anders gelijk een afspraak planne bij A'dam

Bel maar gewoon opnieuw. Je hebt AppleCare en je kan dus Express Replacement aanvragen. Dit houdt in dat je binnen 3 dagen een nieuw toestel in huis hebt. De oude moet je dan of zelf opsturen of meegeven aan de koerier :o

hpsx 20-12-12 12:32

heb ze gebeld en ze zeiden dat het niet zonder een creditcard kon omdat ze een soort van borg vast zetten dus heb gewoon een afspraak laten maken voor maandag dus maandag even langs gaan en zien wat er gaat gebeuren maar zijn ze verpicht om een nieuwe te geven denk wel toch omdat ik ook een apple care als extra bij heb genomen voor zulke gevallen

RWK 20-12-12 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hpsx (Bericht 861915)
heb ze gebeld en ze zeiden dat het niet zonder een creditcard kon omdat ze een soort van borg vast zetten dus heb gewoon een afspraak laten maken voor maandag dus maandag even langs gaan en zien wat er gaat gebeuren maar zijn ze verpicht om een nieuwe te geven denk wel toch omdat ik ook een apple care als extra bij heb genomen voor zulke gevallen

Je zal gewoon een nieuwe krijgen. Weliswaar niet 1tje met alle accessoires. Er zijn ook nog geen refurbished iPhone 5's in omloop dus ja :)

hpsx 20-12-12 13:42

Haha das wel veel beter ja maar ja k zie het maandag wel Dankje voor de reactie laat maandag wel weten wat het resultaat is

fllex 20-12-12 16:59

Gebruik aub punten zodat je berichten niet een lange zin zijn... maar idd alleen je iphone meenemen is genoeg. Je krijgt zo een nieuwe mee.

daantje22 20-12-12 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 861936)
Je zal gewoon een nieuwe krijgen. Weliswaar niet 1tje met alle accessoires. Er zijn ook nog geen refurbished iPhone 5's in omloop dus ja :)


Er zijn weldegelijk al refurb iPhone 5's, ikzelf heb er ook 1.

Topic starter krijgt sowieso een refurb van Apple.
Alleen als je binnen 14 dagen retourneert krijg je een gloednieuwe in de doos, zit je daarbuiten (ook al heb je applecare) dan krijg je een refurb, vraag maar eens aan Apple

hpsx 20-12-12 20:57

Dacht ook al dat ze een refurb toestel zouden geven maar ja na 3 keer geven ze pas debk een gloednieuwe

fllex 21-12-12 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 (Bericht 862046)
Er zijn weldegelijk al refurb iPhone 5's, ikzelf heb er ook 1.

Topic starter krijgt sowieso een refurb van Apple.
Alleen als je binnen 14 dagen retourneert krijg je een gloednieuwe in de doos, zit je daarbuiten (ook al heb je applecare) dan krijg je een refurb, vraag maar eens aan Apple

Zou kunnen, ik kreeg ook een "refurb" maar dit was een iPhone uit week 39 dus een echte refurb was toen onmogelijk... was gewoon een nieuwe in een wit doosje :o

hpsx 21-12-12 13:41

Nog even een vraagje hoe zit het dan als k een nieuwe iPhone krijg met de Apple care wordt die dan overgezet naar de nieuwe??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.