//

iPhone 5 en AppleCare

iPhone 5 en AppleCare discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo K heb sinds het oktober al mijn iPhone 5 maar nu begint hij een beetje raar te doen k heb naar Apple gebeld en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-12, 18:38
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard iPhone 5 en AppleCare

Hallo

K heb sinds het oktober al mijn iPhone 5 maar nu begint hij een beetje raar te doen k heb naar Apple gebeld en ze zeiden dat ze een nieuwe konden sturen omdat k ook AppleCare er bij had genomen maar nu willen ze een creditcard gegevens hebben die k dus helemaal niet heb en naar Amsterdam gaan duurt ook wel even en weet niet eens of ze mij een nieuwe kunnen geven heeft misschien iemand anders een idee k wil liever niet naar een reparatie toe sturen omdat dat gewoon te lang duurt

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-12, 12:04
JanMooiB0i JanMooiB0i is offline
• iOS 2.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Wat voor probleem heb je dan met je toestel? Misschien is het wel softwarematig op te lossen.
  #3  
Oud 19-12-12, 21:41
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

nee het is een hardware matige probleem de powerknop werkt niet in iedergeval heel de rechter helft en midden stuk ik moet helemaal aan de rechterkant drukken en het beeld doet daar mee ook heel raar
  #4  
Oud 20-12-12, 10:49
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik denk dat je er toch voor moet kiezen: Of even naar A'dam of opsturen. Ik weet niet of applecare ook werkt via een Reseller.
  #5  
Oud 20-12-12, 11:24
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Heb via reseller ook geprobeerd maar gaat ook niet denk dat k toch maar na Amsterdam ga voor een nieuwe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2012 om 11:51 ----------

Maar moet k daar Gwn met doos alles heen gaan of alleen iPhone ? Iemand misschien een idee en moet k een iPhone laten reserveren?
  #6  
Oud 20-12-12, 12:09
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Alleen de iPhone. Een afspraak moet je maken om sneller geholpen te worden! Dat kan gewoon op de Apple Site
__________________
  #7  
Oud 20-12-12, 12:11
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Ok Dankje voor de tip
  #8  
Oud 20-12-12, 12:11
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Naar mijn weten heb je toch geen creditcard nodig als je al AppleCare hebt? Dat was juist de voordeel van AppleCare..
  #9  
Oud 20-12-12, 12:13
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Dat dacht k zelf ook maar bleek toch niet zo te zijn anders bel k ze weer op en vraag het dan wel weer na of anders gelijk een afspraak planne bij A'dam
  #10  
Oud 20-12-12, 12:14
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hpsx Bekijk bericht
Dat dacht k zelf ook maar bleek toch niet zo te zijn anders bel k ze weer op en vraag het dan wel weer na of anders gelijk een afspraak planne bij A'dam
Bel maar gewoon opnieuw. Je hebt AppleCare en je kan dus Express Replacement aanvragen. Dit houdt in dat je binnen 3 dagen een nieuw toestel in huis hebt. De oude moet je dan of zelf opsturen of meegeven aan de koerier
  #11  
Oud 20-12-12, 12:32
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

heb ze gebeld en ze zeiden dat het niet zonder een creditcard kon omdat ze een soort van borg vast zetten dus heb gewoon een afspraak laten maken voor maandag dus maandag even langs gaan en zien wat er gaat gebeuren maar zijn ze verpicht om een nieuwe te geven denk wel toch omdat ik ook een apple care als extra bij heb genomen voor zulke gevallen
  #12  
Oud 20-12-12, 13:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hpsx Bekijk bericht
heb ze gebeld en ze zeiden dat het niet zonder een creditcard kon omdat ze een soort van borg vast zetten dus heb gewoon een afspraak laten maken voor maandag dus maandag even langs gaan en zien wat er gaat gebeuren maar zijn ze verpicht om een nieuwe te geven denk wel toch omdat ik ook een apple care als extra bij heb genomen voor zulke gevallen
Je zal gewoon een nieuwe krijgen. Weliswaar niet 1tje met alle accessoires. Er zijn ook nog geen refurbished iPhone 5's in omloop dus ja
  #13  
Oud 20-12-12, 13:42
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Haha das wel veel beter ja maar ja k zie het maandag wel Dankje voor de reactie laat maandag wel weten wat het resultaat is
  #14  
Oud 20-12-12, 16:59
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard

Gebruik aub punten zodat je berichten niet een lange zin zijn... maar idd alleen je iphone meenemen is genoeg. Je krijgt zo een nieuwe mee.
  #15  
Oud 20-12-12, 20:32
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je zal gewoon een nieuwe krijgen. Weliswaar niet 1tje met alle accessoires. Er zijn ook nog geen refurbished iPhone 5's in omloop dus ja

Er zijn weldegelijk al refurb iPhone 5's, ikzelf heb er ook 1.

Topic starter krijgt sowieso een refurb van Apple.
Alleen als je binnen 14 dagen retourneert krijg je een gloednieuwe in de doos, zit je daarbuiten (ook al heb je applecare) dan krijg je een refurb, vraag maar eens aan Apple
  #16  
Oud 20-12-12, 20:57
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Dacht ook al dat ze een refurb toestel zouden geven maar ja na 3 keer geven ze pas debk een gloednieuwe
  #17  
Oud 21-12-12, 10:55
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje22 Bekijk bericht
Er zijn weldegelijk al refurb iPhone 5's, ikzelf heb er ook 1.

Topic starter krijgt sowieso een refurb van Apple.
Alleen als je binnen 14 dagen retourneert krijg je een gloednieuwe in de doos, zit je daarbuiten (ook al heb je applecare) dan krijg je een refurb, vraag maar eens aan Apple
Zou kunnen, ik kreeg ook een "refurb" maar dit was een iPhone uit week 39 dus een echte refurb was toen onmogelijk... was gewoon een nieuwe in een wit doosje
  #18  
Oud 21-12-12, 13:41
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Nog even een vraagje hoe zit het dan als k een nieuwe iPhone krijg met de Apple care wordt die dan overgezet naar de nieuwe??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alles wat je wilt weten over Applecare Jappe iPhone algemeen 42 09-10-12 10:09
applecare inruilen casz1001 iPhone algemeen 0 08-11-11 19:02
geen applecare in de nedelandse store voor de iphone pisbv iPhone algemeen 9 26-10-11 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.