//

Ervaringen met "Cover You"?

Ervaringen met "Cover You"? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Heeft er iemand van jullie ervaring met de verzekering van uw iPhone (of ander toestel) bij "Cover You"? ( Tarieven van de GSM ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-12, 11:33
reggy72 reggy72 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard Ervaringen met "Cover You"?

Beste allemaal,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de verzekering van uw iPhone (of ander toestel) bij "Cover You"? (Tarieven van de GSM Verzekering | GSM-verzekeren.be)

Vanuit België blijkt het niet evident om toch wel deze zware investering te verzekeren. Cover You is ongeveer de enige die ik gevonden heb (naast Phone House, maar die vragen het dubbel van de prijs).
Het straffe is dat dit wel een belgische site lijkt (want .be) maar dat het contactadres in Nederland is.

Kan dat geen kwaad? Kan een belg een toestel laten verzekeren bij een Nederlandse firma, of andersom?

Allé, ik hoor het graag. Jullie zijn nu al bedankt voor jullie antwoorden!

Reggy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-12, 13:36
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Het is beter dat je de vragen stelt aan de coveryou verzekering zelf.
Daarna mag je de antwoorden hier posten

http://www.gsm-verzekeren.be/images/...ept%202011.pdf
Basis Dekking
4. Algemene uitsluitingen
c. Elke Mobiele Telefoon ouder dan 6 maanden op het moment van aangaan van de verzekering zoals bewezen op het originele aankoopbewijs
Dan moet je de basis dekking niet nemen voor een jaar ???

Laatst gewijzigd door Werner1963; 21-12-12 om 13:51.
  #3  
Oud 21-12-12, 20:47
dennisvve dennisvve is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Beste Reggy,

ik zal mij even voorstellen, ik ben betrokken bij CoverYou als externe adviseur en geef graag even antwoord op je vraag.
CoverYou is inderdaad in Nederland gevestigd, maar ook gecertificeerd om in bijvoorbeeld Belgie als verzekeringsintermediair op te treden. Vanuit ons kantoor in Nederland bedienen wij verschillende landen, waaronder ook Belgie.
In geval van schade worden reparaties zoveel mogelijk lokaal afgehandeld, bij diefstal of total loss ontvang je een nieuw toestel per post.
De dekking voor belgische klanten is uiteraard gericht op belgie, met dezelfde buitenland dekking als in andere landen.

Je kan elke telefoon bij ons verzekeren mits hij niet ouder is dan 6 maanden, en uiteraard nog schadevrij is. Mocht je nog vragen hebben, wij lezen dit forum uiteraard goed dus stel gerust je vraag hier!

Met vriendelijke groet,

Dennis
  #4  
Oud 23-12-12, 00:59
Isidoor Isidoor is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Wij hebben net zelf een iPhone 5 32G gekocht voor vrouwlief. Daarbij hebben we ons ook een verzekering laten aansmeren, maar vond het initieel zeker de moeite waard en je kan maandelijks beëindigen.

Nu ik thuis ben, effen rondgekeken en ik vind ze wel behoorlijk duur : €13 per maand. Dit is via een vrij nieuwe firma YourCall (blijkbaar overnemers van The Phone House) en hun verzekering heet SafeCall : SafeCall . Was overigens in een Carrefour (waar ze er dus nog in voorraad hadden) maar de dame aan de desk had zich dus ook als iemand van YourCall voorgesteld.

Blijkbaar is die CoverYou toch stukken goedkoper, dus zal toch eens alle kleine lettertjes moeten vergelijken om te zien wat het interessantst is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Ervaringen "T-Mobile ProAssist Gegarandeerd" S¡mon Odido (T-Mobile) 7 13-10-10 18:32
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.