iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Is iPhone woordenboeken/talen samenvoegen mogelijk? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/131933-iphone-woordenboeken-talen-samenvoegen-mogelijk.html)

jessevd 23-12-12 01:25

Is iPhone woordenboeken/talen samenvoegen mogelijk?
 
Zoals de titel al zegt: is het mogelijk verschillende talen in 1 toetsenbord te krijgen?
Ik schrijf heel veel in het nederlands en engels, dus is het ook mogelijk dat mn nederlandse toestenbord engelse worden kent?

PCM_Smeets 23-12-12 09:02

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar dat zou te makkelijk zijn, dus ik denk niet dat het kan.

Werner1963 23-12-12 10:11

Ik schrijf ook vaak in het Nederlands en Engels maar als belg gebruik ik het "Vlaams" azerty toetsenbord en schakel voor Engels naar qwerty

instellingen >algemeen > toestsenbord Vlaams, Engels en Emoiji (Belgen)
instelingen >algemmen > toestsenbord Nederlands,Engels en Emoiji (Hollanders)

Tijdens het invoeren van tekst klik je (links onder) op de het wereldbolletje en kijk je naar de spatiebalk om te weten welk toestsenbord (Taal) ingesteld staat.

Je zal merken dat ie dan andere woorden voorspelt.

jessevd 23-12-12 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 862442)
Ik schrijf ook vaak in het Nederlands en Engels maar als belg gebruik ik het "Vlaams" azerty toetsenbord en schakel voor Engels naar qwerty

instellingen >algemeen > toestsenbord Vlaams, Engels en Emoiji (Belgen)
instelingen >algemmen > toestsenbord Nederlands,Engels en Emoiji (Hollanders)

Tijdens het invoeren van tekst klik je (links onder) op de het wereldbolletje en kijk je naar de spatiebalk om te weten welk toestsenbord (Taal) ingesteld staat.

Je zal merken dat ie dan andere woorden voorspelt.

Dit is gewoon schakelen tussen 2 talen, ik bedoel dat je echt de 2 talen hebt zonder te hoeven schakelen.

Als het goed is zou het moeten werken door woorden toe te voegen aan een contact. Nu heb ik de hele engelse woordenlijst toegevoegd aan een contact, maar dit werkt niet! Iemand die hier meer over weet?

Werner1963 23-12-12 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jessevd (Bericht 862473)
Dit is gewoon schakelen tussen 2 talen, ik bedoel dat je echt de 2 talen hebt zonder te hoeven schakelen.

Als het goed is zou het moeten werken door woorden toe te voegen aan een contact. Nu heb ik de hele engelse woordenlijst toegevoegd aan een contact, maar dit werkt niet! Iemand die hier meer over weet?

Je kan toch moeilijk de 2 talen door elkaar gebruiken. Dit is onmogelijk voor de spelling

jessevd 23-12-12 16:05

Het lijkt mij toch dat de spelling gebruikt maakt van een woordenlijst met de juiste woorden? Dus als je de engelse woorden toe zou voegen zou dit toch werken?
Dus is er dan misschien een manier om je iphone woordenboek snel meerdere woorden te leren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.