//

iPhone 5 maakt geen geluid

iPhone 5 maakt geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas een nieuwe iphone gekregen na hem te hebben binnengedaan maar aan deze scheelt blijkbaar ook iets. Ik krijg namelijk geen geluid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-12, 19:02
Freco1990 Freco1990 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 8
Standaard iPhone 5 maakt geen geluid

Hallo,

Ik heb pas een nieuwe iphone gekregen na hem te hebben binnengedaan maar aan deze scheelt blijkbaar ook iets.

Ik krijg namelijk geen geluid als ik naar muziek luister of als ik een sms krijg of gebeld word. Wanneer ik mijn headphone insteek heb ik wel geluid.

Ik heb hem al eens aan en uit gezet werkte niet ook al eens de instellingen herstelt dit werkte ook niet.

Weet er iemand hoe je dit kunt oplossen of gewoon weer binnen doen en hopen dat ze het kunnen maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-12, 02:42
Cottino Cottino is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard

Mss een dom antwoord maar staat uw muteknopje aan de zijkant niet aan?
Want ken nog iemand die zoiets voorhad en dat was gewoon dat muteknopje dat aan stond.
Grtz
  #3  
Oud 24-12-12, 17:32
Freco1990 Freco1990 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 8
Standaard

Nee toch niet heb zelfs al geprobeerd met het aan te zetten en uit te zetten maar nog altijd niets denk dat ik hem woensdag gewoon ga binnen brengen en dan maar hopen dat de volgende die ik krijg zonder fouten is of ze het kunnen maken. =)
  #4  
Oud 30-01-13, 17:10
louis1993 louis1993 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 14
Standaard

ik heb zelf ook plots een probleem met mijn geluid heb tijdens het autowassen een halve emmer water op men broek gemorst en zag dat mijn iphone ook een beetje nat was geworden had water in mijn dock connector en nu krijg ik bij niets nog geluid enkel als ik mijn beltoon wil beluisteren heb ik geluid.
  #5  
Oud 08-02-13, 22:02
heartlove heartlove is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

na de upgrade met iOS 6 heb ik geen geluid meer op iphone4S - hij trilt wel als een sms of iemand belt, maar kan ook geen muziek uit de iphone krijgen. Alle bovenstaande tips uitgevoerd maar geen resultaat. Moet ik hem in de winkel terugbrengen ?
  #6  
Oud 08-02-13, 22:07
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heartlove Bekijk bericht
na de upgrade met iOS 6 heb ik geen geluid meer op iphone4S - hij trilt wel als een sms of iemand belt, maar kan ook geen muziek uit de iphone krijgen. Alle bovenstaande tips uitgevoerd maar geen resultaat. Moet ik hem in de winkel terugbrengen ?
Er zijn wel meldingen van problemen met de speaker na de update naar 6.1. Misschien heb jij hier ook last van?
  #7  
Oud 08-02-13, 22:13
heartlove heartlove is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard speaker werkt niet meer na upgrade iOS 6 op iphone4S

dank voor je reactie techfreak maar hoe los je het op...moet ik hem in de winkel binnengeven ? niemand uit m'n omgeving kon het tot nu toe oplossen
  #8  
Oud 08-02-13, 22:18
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heartlove Bekijk bericht
dank voor je reactie techfreak maar hoe los je het op...moet ik hem in de winkel binnengeven ? niemand uit m'n omgeving kon het tot nu toe oplossen
Dit eens proberen?;

Installatie iOS 6.1 zorgt voor speakerproblemen - iPhoneclub.nl
  #9  
Oud 09-02-13, 10:10
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

En als je het muteknopje op uit hebt staan (dus geluid aan) en dan met de volumeknopjes eens het geluid harder zet? Geeft dat geen resultaat? Let hierbij op dat het belvolume en luidsprekervolume 2 verschillende instellingen zijn.

Het belvolume (dus het geluid bij gebeld worden, smsjes etc) wordt weergegeven met een bel en daaronder een aantal blokjes naar volume. Luidsprekervolume (muziek, game geluid etc) is een luidsprekertje met eveneens blokjes eronder.

Ook wel eens meegemaakt dat iemand wel de muteknop van mute af had gehaald maar het volume op 0 had staan...
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #10  
Oud 11-02-13, 00:39
Freco1990 Freco1990 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 8
Standaard

Als je het niet krijgt opgelost gewoon binnenbrengen en als je niet zeker bent dat het binnen de garantie valt dan gewoon vragen of er kosten aan vast zitten bij mij was dit niet zo maar dat is misschien ook omdat het toestel splinternieuw was.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
iPhone 4S maakt tikkend/statisch geluid matthijst iPhone algemeen 44 24-01-12 17:56
Iphone maakt geluid van een krekel peetiej iPhone algemeen 8 28-09-11 19:18
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 23:58
iPhone maakt piepend geluid Rke iPhone algemeen 9 28-12-09 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.