//

sms'en vanuit contacten wil niet

sms'en vanuit contacten wil niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben redelijk nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Rudolf en heb sinds een klein jaar een Iphone 4 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-12, 19:48
Bizzybee73 Bizzybee73 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Question sms'en vanuit contacten wil niet

Hallo,

Ben redelijk nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Rudolf en heb sinds een klein jaar een Iphone 4 met ios6.0.1. Sinds een week of twee heb ik problemen met sms'en . Ik krijg geen enkel berichtje meer verstuurd. D.w.z, ik kan replyen op een mij toegestuurd berichtje maar als ik zelf één wil versturen en ik selecteer een nummer uit "contacten" dan krijg ik na een paar minuten een rood uitroepteken. Na veel experimenteren ben ik er achtergekomen dat als ik het nummer waarnaar ik iets wil versturen handmatig intik ipv kiezen uit "contacten" het wel verzonden wordt. Ik type het nummer dan exact zo in als dat het in "contacten" staat, dus inclusief +31 en zonder de 0. Iemand enig idee waar dit vandaan komt? Ik heb overal gezocht maar ik kom nergens iets tegen wat ook maar in de buurt komt.
Alvast bedankt!

Rudolf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-12, 20:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bizzybee73 Bekijk bericht
Iemand enig idee waar dit vandaan komt?
Hoe zijn die contacten op de iPhone terecht gekomen? Eventueel geïmporteerd/gekopieerd van een andere mobiele telefoon?
  #3  
Oud 23-12-12, 20:12
Bizzybee73 Bizzybee73 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

niet van een ander mobieltje. Het zijn contacten die zelf heb ingevoerd en in de loop v/d tijd zijn samengevoegd met contactgegevens van o.a. facebook. Zoals ik al zei heb ik het probleem sinds een week of 2 a 3, in die periode heb ik niks bijzonders gedaan
  #4  
Oud 23-12-12, 20:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

OK! Heb je in de laatste twee of drie weken ook geen update gedaan naar iOS 6.0.1?
  #5  
Oud 23-12-12, 20:22
Bizzybee73 Bizzybee73 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb eigenlijk geen idee meer wanneer dat was. Is dat nog ergens terug te zoeken? Ik in iedergeval vlot nadat 6.0.1 uitkwam geupdate
  #6  
Oud 23-12-12, 20:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan maar twee redenen verzinnen die zoiets kunnen veroorzaken:

1) Import van contacten uit een ander apparaat. Tijdens de import worden verborgen tekens van het originele apparaat meegenomen. Maar dat is niet het geval.

2) Update naar iOS 6.x.x en het terugzetten van een backup met restanten van een jailbreak.
  #7  
Oud 23-12-12, 20:35
Bizzybee73 Bizzybee73 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Ben er achter. Ik heb verschillende contacten gekoppeld met hun facebookgegevens om zoveel mogelijk gegevens achter 1 naam te krijgen en geen dubbele contacten te krijgen in de lijst. Eénmaal een contact ontkoppelen van de icloud en facebook en weer opnieuw koppelen en het sms'en werkt weer. Vreemd maar waar.

@Timosha, bedankt voor het meedenken
  #8  
Oud 23-12-12, 20:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bizzybee73 Bekijk bericht
@Timosha, bedankt voor het meedenken
Jij bedankt voor de feedback. Weer iets bijgeleerd Met Feesboek en tuti quanti heb ik niet veel ervaring
Reageren

Labels
contacten, sms probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone sonja62 iPhone algemeen 5 22-11-12 10:18
contacten zit in Kiosk en wil er niet meer uit JerrySunand iPhone algemeen 0 17-10-11 11:32
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer Werner1963 iPhone Navigatie 2 20-05-11 09:47
Letters S en Z werken niet in SMS en contacten Mary iPhone algemeen 7 11-09-08 08:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.