//

Ik kan apps niet meer gratis terugdownloaden

Ik kan apps niet meer gratis terugdownloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje: Ik heb mijn iPhone gister hersteld naar de fabrieksinstellingen en teruggezet naar een backup. Ik weet niet of dat er verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-12, 21:52
opjbothesijbolts opjbothesijbolts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 6
Standaard Ik kan apps niet meer gratis terugdownloaden

Ik heb een probleempje:

Ik heb mijn iPhone gister hersteld naar de fabrieksinstellingen en teruggezet naar een backup. Ik weet niet of dat er verder toe doet maar ik zeg het toch ff. Hoe dan ook, nu wil ik apps die ik vroeger heb gekocht graag terugdownloaden maar tot mijn grote verbijstering zie ik dat ik daar nu opnieuw voor moet betalen! Het kan geen probleem van m'n iPhone zijn want op andere iOS apparaten zou ik ook opnieuw moeten betalen. Ook apps van andere apple ID's kan ik niet gratis terughalen! Ik snap dus echt niet waarom niet! Maar goed, is dit een vage server-error bij Apple of is dit een lokaal probleem? Ik hoor graag de oplossing!

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-12, 22:00
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Wat krijg je te zien als je de app store opent op je iphone en op updates klikt en daarna op aankopen. ?
  #3  
Oud 26-12-12, 22:08
opjbothesijbolts opjbothesijbolts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 6
Standaard

Daar kan ik ze wel gewoon gratis terugdownloaden zie ik nu! Een stap in de goede richting Maar voor apps die echt lang geleden gekocht zijn zou ik heel lang moeten scrollen, dus dit is nog steeds niet heel handig.

Bedankt voor je reactie!!
  #4  
Oud 26-12-12, 23:05
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je kan ook verwijderde apps verbergen dat je die niet meer ziet

Natuurlijk kun je terug halen
  #5  
Oud 27-12-12, 01:59
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Sommige Apps die niet meer verkrijgbaar zijn in de AppStore .Die kun je ook niet meer opnieuw downloaden. Als je zelf in iTunes deze ipa's nog hebt staan, dan kun je ze er nog wel opzetten. Is dit niet het geval kan het volgens mij niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen nicosomers Jailbreak apps en thema's 12 28-09-15 23:47
gratis apps niet meer mogelijk?creditkaart ingeven niet meer mogelijk? Elfje76 iPhone Apps 0 02-11-11 22:14
Apps terugzetten, die ooit gratis waren en nu niet meer NoWayOut iPhone Apps 4 05-03-11 23:00
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.