//

contacten gmail op ipad

contacten gmail op ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hoe krijg ik mijn contact personen van gmail op mijn ipad. ik heb het geprobeerd via de instellingen 'mail,agenda,conttacten'op de ipad door op GMAIL ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-12, 20:36
tess65 tess65 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 10
Standaard contacten gmail op ipad

Hallo,

hoe krijg ik mijn contact personen van gmail op mijn ipad. ik heb het geprobeerd via de instellingen 'mail,agenda,conttacten'op de ipad door op GMAIL toevoegen maar deze heeft geen optie voor contacten. ook geprobeerd via 'exchange'maar daar krijg ik een melding SSL sleutel. Ik doe iets niet goed denk ik. wie kan mij helpen door mij te vertellen (stap voor stap) hoe ik mijn gmail contacten in mij adressen boek krijg op de ipad.

tess65
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-12, 20:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

https://support.google.com/mail/bin/...answer=2753077
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 27-12-12, 21:01
tess65 tess65 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dat heb ik al geprobeerd maar na punt 7 wordt er om een SSL (sleutel?) gevraagd en kan ik niet verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten Opslaan / Ophalen D.m.v Gmail? hot12345 iPhone algemeen 6 13-01-12 23:42
Gmail contacten via Outlook op iPhone, fouten in adressen flipjevandejam iPhone algemeen 11 19-12-10 18:32
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
synchronisatie contacten gmail: verschuiving data marikenzijlmans iTunes 0 28-08-10 22:53
Exchange Gmail - Contacten weg! guyvertje Archief 6 09-12-09 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.