iphone 4 blijft hangen bij restoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 en die blijft hangen. Itunes herkend hem wel, maar als ik op herstellen druk bij itunes dan blijft itunes eeuwig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 blijft hangen bij restoren
ik heb een iphone 4 en die blijft hangen. Itunes herkend hem wel, maar als ik op herstellen druk bij itunes dan blijft itunes eeuwig lang staan op ''wachten op iphone''. En op de iphone zelf gaat de blakje ook geen procent vooruit.
Kan iemand me aub hiermee helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
iPhone blijft hangen bij opstarten. | Steff | iPhone algemeen | 2 | 09-03-10 14:36 |
Apple logo blijft hangen restoren helpt niet | eriphone | iPhone algemeen | 1 | 18-01-10 17:42 |
iPhone blijft hangen bij plaatje | nickka | iPhone algemeen | 11 | 08-07-09 01:47 |
iPhone blijft hangen bij opstarten!.. | Steff | Unlock [archief] | 2 | 10-04-08 10:05 |
|
|