//

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld.

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In dit land wordt misdaad beloond en de brave burger genegeerd en in de hoek geschopt....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-12-12, 23:36
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

In dit land wordt misdaad beloond en de brave burger genegeerd en in de hoek geschopt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-12-12, 14:01
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard

Hai TS. Heb onlangs iets vergelijkbaars gehad, ook met iPhone 5, van ook nog geen week oud. In de McDonalds Hoogeveen. Twee jongens bij mijn tafel, beetje afleiden door me wat te laten lezen en daarna telefoon weg. Ook camera's, ze staan er zeker op. Ook auto staat op camera. Mocht ze toen niet inzien. Ook aangifte gedaan meteen maar tot op heden niets gehoord. Is bijna twee maanden terug. Hoe vervelend ook, heb de hoop wel opgegeven dat ik mijn telefoon terugkrijg, maar ben wel benieuwd hoe de politie hiermee opspringt en communiceert. Dat gaat tot nu toe niet zo goed dus.
Blijf dit wel volgen hier, houd je ons op de hoogte?
  #43  
Oud 29-12-12, 14:40
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 Bekijk bericht
Hai TS. Heb onlangs iets vergelijkbaars gehad, ook met iPhone 5, van ook nog geen week oud. In de McDonalds Hoogeveen. Twee jongens bij mijn tafel, beetje afleiden door me wat te laten lezen en daarna telefoon weg. Ook camera's, ze staan er zeker op. Ook auto staat op camera. Mocht ze toen niet inzien. Ook aangifte gedaan meteen maar tot op heden niets gehoord. Is bijna twee maanden terug. Hoe vervelend ook, heb de hoop wel opgegeven dat ik mijn telefoon terugkrijg, maar ben wel benieuwd hoe de politie hiermee opspringt en communiceert. Dat gaat tot nu toe niet zo goed dus.
Blijf dit wel volgen hier, houd je ons op de hoogte?
Zulke zaken moet je in de media laten uitlekken, dan pas gaat een politiekorps ijverig aan de slag
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
  #44  
Oud 29-12-12, 14:43
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Zulke zaken moet je in de media laten uitlekken, dan pas gaat een politiekorps ijverig aan de slag
Ja precies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Tegenwoordig genoeg platformen die dit wel willen oppakken. Maar eerst zelf maar even contact met ze opnemen.
  #45  
Oud 29-12-12, 14:43
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Probeer die beelden in handen te krijgen!
Naar Geenstijl.nl / Dumpert uploaden! dan is ze zo gevonden.....!
  #46  
Oud 29-12-12, 14:58
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 Bekijk bericht
Ja precies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Tegenwoordig genoeg platformen die dit wel willen oppakken. Maar eerst zelf maar even contact met ze opnemen.
Zeker doen! Zoals hierboven gezegd wordt, als je de beelden kan krijgen is het nog beter. Maar dat zal moeilijk te verkrijgen zijn als er een onderzoekt loopt.
  #47  
Oud 29-12-12, 15:45
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik denk dat de reactie van de agent meer z'n eigen motivatie weergeeft, dan die van een echte(!!) diender.
Makkelijker is anders, maar in onze regio wordt daar echt anders mee omgegaan. Snelheid is daarbij wel geboden. Kwestie van prioriteiten stellen en moeite doen. Zeker als, zoals in 't geval van de TS, alles op beeld is vastgelegd.
Of het online verspreiden van de beelden helpt, weet ik niet. Hoop natuurlijk van wel.

Zelf hebben wij de afgelopen maanden toch meerdere suc6-en geboekt. Zowel een aantal iphones, alsook een iPad, zelfs iMac terug kunnen (laten) bezorgen bij de rechtmatige eigenaren. (Installeren van "Zoek mijn iphone" en het goed instellen van de beperkingen is natuurlijk wel al een begin, dat een start van een onderzoek al makkelijker maakt)
  #48  
Oud 29-12-12, 21:57
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 Bekijk bericht
Hai TS. Heb onlangs iets vergelijkbaars gehad, ook met iPhone 5, van ook nog geen week oud. In de McDonalds Hoogeveen. Twee jongens bij mijn tafel, beetje afleiden door me wat te laten lezen en daarna telefoon weg. Ook camera's, ze staan er zeker op. Ook auto staat op camera. Mocht ze toen niet inzien. Ook aangifte gedaan meteen maar tot op heden niets gehoord. Is bijna twee maanden terug. Hoe vervelend ook, heb de hoop wel opgegeven dat ik mijn telefoon terugkrijg, maar ben wel benieuwd hoe de politie hiermee opspringt en communiceert. Dat gaat tot nu toe niet zo goed dus.
Blijf dit wel volgen hier, houd je ons op de hoogte?
Hi, vervelend om te lezen dat de politie zo laks is geweest. Ik ga volgende week een nieuwe iphone aanschaffen, desalniettemin laat ik het hier niet bij. Het is inmiddels een principiele kwestie geworden, want dat ik mijn iphone niet meer terug zal zien is een feit. Ik snap best dat diefstal in vergelijking met moord een ander prioriteitsgehalte heeft, maar dat wil niet zeggen dat het genegeerd mag worden. Het eigendomsrecht wordt immers in het Burgerlijk Wetboek als een veelomvattend recht beschreven. Indien de politie besluit om niet verder te onderzoeken (ondanks het feit dat ze zoals eerder gemeld heel erg duidelijk te zien is op beelden) dan neem ik het hef in eigen handen. Ik zal desnoods een brief schrijven naar de nationale ombudsman, of zoals voorheen al gezegd is, haar foto massaal verspreiden. Anyway, ik krijg volgens de politie binnen 3 (dat zal wel 6 worden) weken bericht. Ik moet overigens de manager van van haren vragen om mij die foto te sturen, of hij daartoe bereid is, dat is weer een ander verhaal. Het is maar even afwachten, en ik zal eventuele ontwikkelingen zeker hier plaatsen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Ik denk dat de reactie van de agent meer z'n eigen motivatie weergeeft, dan die van een echte(!!) diender.
Makkelijker is anders, maar in onze regio wordt daar echt anders mee omgegaan. Snelheid is daarbij wel geboden. Kwestie van prioriteiten stellen en moeite doen. Zeker als, zoals in 't geval van de TS, alles op beeld is vastgelegd.
Of het online verspreiden van de beelden helpt, weet ik niet. Hoop natuurlijk van wel.

Zelf hebben wij de afgelopen maanden toch meerdere suc6-en geboekt. Zowel een aantal iphones, alsook een iPad, zelfs iMac terug kunnen (laten) bezorgen bij de rechtmatige eigenaren. (Installeren van "Zoek mijn iphone" en het goed instellen van de beperkingen is natuurlijk wel al een begin, dat een start van een onderzoek al makkelijker maakt)
Het moet gewoon te traceren zijn, maar daar moet wel tijd in gestoken worden! Tegenwoordig doen ze er ook alles aan om je ervan te weerhouden om aangifte te doen (is uit onderzoek gebleken), dit alleen omdat er geen genoeg agenten en of rechercheurs zijn. Ik heb het nagevraagd bij mijn provider, volgens hen kan de politie middels het imei nr mijn iphone opsporen. Maar ja het gaat me nu meer om de vrouw!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:02 ----------

Wat ik me wel bedenk, stel dat ik haar foto naar geenstijl oid stuur, en het blijkt een poolse te zijn onder vaste verblijfplaats, dan zal men haar noooit herkennen toch?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:03 ----------

Onder moet zonder zijn
  #49  
Oud 29-12-12, 23:20
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik volg dit draadje met belangstelling, zorg dat je de foto krijgt en dat hij online komt.
Veel winkeliers/juweliers en benzinepomphouders doen dat ook, en zonder problemen.

Ik wens je veel succes.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #50  
Oud 29-12-12, 23:57
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht

[/COLOR]Wat ik me wel bedenk, stel dat ik haar foto naar geenstijl oid stuur, en het blijkt een poolse te zijn onder vaste verblijfplaats, dan zal men haar noooit herkennen toch?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:03 ----------

Onder moet zonder zijn
Je kan het maar proberen. En wie weet, wordt ze ergens herkend.
  #51  
Oud 30-12-12, 00:27
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik volg dit draadje met belangstelling, zorg dat je de foto krijgt en dat hij online komt.
Veel winkeliers/juweliers en benzinepomphouders doen dat ook, en zonder problemen.

Ik wens je veel succes.
Ja, ik wilde hem toen al in mijn bezit hebben, maar de manager zei dat hij 'bang' was voor problemen. Hij wilde het absoluut niet. Ergens ook begrijpelijk hé. Ik probeer het nog wel een keer..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 23:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik volg dit draadje met belangstelling, zorg dat je de foto krijgt en dat hij online komt.
Veel winkeliers/juweliers en benzinepomphouders doen dat ook, en zonder problemen.

Ik wens je veel succes.
Ja, ik ga even opzoeken hoe dat zit. Ik wil natuurlijk niet dat ik na het publiceren van haar foto gedonder krijg.

Thanks!
  #52  
Oud 30-12-12, 00:42
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Belachelijk dat met de politie. Je hebt iig wel een lesje geleerd. Zoek mijn iPhone applicatie installeren, deze fout maak je nooit meer.
  #53  
Oud 01-01-13, 09:44
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Tja, maar niemand koopt een toestel en denkt eraan dat het zo snel gestolen zou worden...
Enkele jaren geleden werd mijn vrouw haar gsm ook gestolen. Is eigenlijk een heel raar gevoel dat iemand zomaar je spullen neemt en dat je totaal machteloos bent. Pfff, binnenkort moeten we een kluisje kopen ipv een handtas...
  #54  
Oud 01-01-13, 21:01
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Heb zelf twee winkels met camerabewaking, lever wekelijks beelden in van "betrapte" dieven, 99% uit oostblok. Heb op drie jaar van politie nog geen enkele reactie gehad.

En waarom/waarvoor zou de politie jou een reactie moeten geven?
Uiteindelijk ben je een soort van verplicht bij vordering die beelden af te geven...

En wat verwacht jij dan voor een reactie van politie? Jij hebt immers niks met de zaak te maken.
Een klein bedankje dat je de camera beelden veilig hebt gesteld is op z'n plaats maar daar houd het dan ook bij op!

Het is wel apart dat de politie niet gelijk naar van haren is gegaan, of telefonisch contact hebben gehad voor het veiligstellen van deze beelden?
Nu is wel de vraag of ze uiteindelijk de identiteit kunnen achterhalen van de verdachte, aan de hand van die foto of beelden.... Want een foto is maar een foto en staat er op het hoofd van de verdachte geen naam of adres......
  #55  
Oud 01-01-13, 21:26
Pamas Pamas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Soest
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht

En waarom/waarvoor zou de politie jou een reactie moeten geven?
En wat verwacht jij dan voor een reactie van politie? Jij hebt immers niks met de zaak te maken..
Misschien wel omdat zijn spullen werden gestolen uit zijn winkels..
  #56  
Oud 01-01-13, 21:58
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamas Bekijk bericht
Misschien wel omdat zijn spullen werden gestolen uit zijn winkels..

Ja tuurlijk...... zat te denken in het verhaal van de startster van dit topic ;-)
Moet nog ff bijkomen van vanacht
  #57  
Oud 06-01-13, 21:50
ayliinn ayliinn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Ik heb het zelfde

Hoi,

Kan je mij vertellen hoe deze vrouw eruit zag? Ik heb namelijk afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt, in Den Haag en ook met een vrouw. Achteraf kwam ik erachter dat zij mij in de gaten heeft gehouden.
Ook staat ze op beveilingsbeelden waarop te zien is dat zij mijn telefoon steelt, deze heb ik doorgegeven aan de politie. De beveiliging heeft mij erg goed geholpen, zij hebben mij verteld dat het waarschijnlijk gaat om een professioneel zakkenrolster. Zij herkende haar.
Alles ligt nu bij de recherche.

Groetjes.
  #58  
Oud 15-01-13, 01:36
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Hoi allemaal.. Ik wilde morgen de politie contacteren maar tot mijn verbazing kwam ik het volgende tegen..

Ik keek door mijn facebook updates en opeens zag ik dat IK zogenaamd iets had geliked op youtube. Dat is klaarblijkelijk gelijk op mijn tijdlijn van facebook gekomen.

Maar het probleem is, ik heb dat NIET geliked. Het is een turks filmpje ?????????? Het is tot twee keer toe gebeurd.. In eerste instantie dacht ik er niet bij na en ik dacht waar heb ik nou weer op geklikt op de laptop? Dus ik heb het gedelete. Toch heb ik van 1 van de liedjes een screenshot gemaakt.

Ik denk dat hij of zij via mijn iphone een youtube video heeft geliked. Hoe kan het dat dit op mijn tijdlijn is gekomen? En most important: wat kan ik hiermee??????? Jammer dat je op youtube niet kunt zien wie een video geliked heeft..

Help me out!!
  #59  
Oud 15-01-13, 03:14
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Hoi allemaal.. Ik wilde morgen de politie contacteren maar tot mijn verbazing kwam ik het volgende tegen..

Ik keek door mijn facebook updates en opeens zag ik dat IK zogenaamd iets had geliked op youtube. Dat is klaarblijkelijk gelijk op mijn tijdlijn van facebook gekomen.

Maar het probleem is, ik heb dat NIET geliked. Het is een turks filmpje ?????????? Het is tot twee keer toe gebeurd.. In eerste instantie dacht ik er niet bij na en ik dacht waar heb ik nou weer op geklikt op de laptop? Dus ik heb het gedelete. Toch heb ik van 1 van de liedjes een screenshot gemaakt.

Ik denk dat hij of zij via mijn iphone een youtube video heeft geliked. Hoe kan het dat dit op mijn tijdlijn is gekomen? En most important: wat kan ik hiermee??????? Jammer dat je op youtube niet kunt zien wie een video geliked heeft..

Help me out!!
als dat op u facebookprofiel komt wilt dat zeggen dat ze liket onder uw account, dus toegang heeft tot alles...
  #60  
Oud 15-01-13, 07:43
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Kan je niet best asap al je wachtwoorden veranderen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader Werner1963 iPhone algemeen 4 18-09-12 21:12
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 21:00
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.