//

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld.

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat je het wahtwoord veranderd zou ik toch eerst de instellingen van Facebook veranderen dat dit toestel terug opnieuw gezien wordt. Je krijgt hier een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-01-13, 07:21
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Voordat je het wahtwoord veranderd zou ik toch eerst de instellingen van Facebook veranderen dat dit toestel terug opnieuw gezien wordt.

Je krijgt hier een email van.
Deze locatie is niet exact om te bepalen waar het toestel is.
Mogelijk kan de politie meer met dit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-01-13, 11:29
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Voordat je het wahtwoord veranderd zou ik toch eerst de instellingen van Facebook veranderen dat dit toestel terug opnieuw gezien wordt.

Je krijgt hier een email van.
Deze locatie is niet exact om te bepalen waar het toestel is.
Mogelijk kan de politie meer met dit

Je bedoelt dat zodra er een berichtje geplaatst wordt dat er onder het berichtje staat vanuit welke stad het geplaatst is? Zo ja, hoe stel ik dat in?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 11:39 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayliinn Bekijk bericht
Hoi,

Kan je mij vertellen hoe deze vrouw eruit zag? Ik heb namelijk afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt, in Den Haag en ook met een vrouw. Achteraf kwam ik erachter dat zij mij in de gaten heeft gehouden.
Ook staat ze op beveilingsbeelden waarop te zien is dat zij mijn telefoon steelt, deze heb ik doorgegeven aan de politie. De beveiliging heeft mij erg goed geholpen, zij hebben mij verteld dat het waarschijnlijk gaat om een professioneel zakkenrolster. Zij herkende haar.
Alles ligt nu bij de recherche.

Groetjes.
In welke winkel heb jij het meegemaakt?

Ze had op de dag dat ze mijn telefoon steelde een zwarte muts op. Op bewakingsbeelden leek het een hoofddoek (misschien had jij dat ook?). Verder sterke kaaklijnen, en best wel opgemaakt (haar ogen). Verder redelijk lang en best heel dun. Kun jij anders omschrijven wie jouw telefoon heeft gestolen?
  #63  
Oud 15-01-13, 11:43
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

klik op het tandwieltje rechts bovenaan en kies Accountinstellingen ( Facebook via computer)
Kijk dan links en klik op Beveiliging
klik dan op berwerken bij herkende apparaten en verwijder daar de iphone of allemaal
De volgende keer word je op de hoogte gebracht via e-mail

Hoi XXX,
We hebben opgemerkt dat er (datum) om (tijd) is aangemeld bij je account vanaf een onbekend apparaat.

Besturingssysteem: xxxx
Browser: xx
Locatie: xx, xx, xx (IP=xx.xx.x.xx)
  #64  
Oud 15-01-13, 12:06
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
klik op het tandwieltje rechts bovenaan en kies Accountinstellingen ( Facebook via computer)
Kijk dan links en klik op Beveiliging
klik dan op berwerken bij herkende apparaten en verwijder daar de iphone of allemaal
De volgende keer word je op de hoogte gebracht via e-mail

Hoi XXX,
We hebben opgemerkt dat er (datum) om (tijd) is aangemeld bij je account vanaf een onbekend apparaat.

Besturingssysteem: xxxx
Browser: xx
Locatie: xx, xx, xx (IP=xx.xx.x.xx)
Thanks, ik ga het zo gelijk proberen. Indien het niet lukt, dan geef ik een gil!

Trouwens, kan ik via Youtube niet op een of andere manier achterkomen, wie een video geliked (lees: duimpje omhoog) heeft?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 12:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Thanks, ik ga het zo gelijk proberen. Indien het niet lukt, dan geef ik een gil!

Trouwens, kan ik via Youtube niet op een of andere manier achterkomen, wie een video geliked (lees: duimpje omhoog) heeft?

Trouwens, als ik dit doe, dan krijg ik toch geen melden meer op mijn tijdlijn? Dan weet ik dus ook niet wat die persoon allemaal liked of naar kijkt/luistert? Is dat wel handig?
  #65  
Oud 15-01-13, 12:32
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht
Kan je niet best asap al je wachtwoorden veranderen?
Wou ik ook net zeggen!
  #66  
Oud 15-01-13, 12:52
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Wou ik ook net zeggen!
Ja, dat heb ik uiteraard met mijn mail gedaan. Zo ook met alle andere belangrijke apps enz.

Ik wil dit niet met FB doen, want het is toch juist goed dat hij zo sporen achterlaat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 13:04 ----------

Er is weer iets geluisterd/gedeeld/geliked op FB!! IK zie het op mijn tijdlijn!!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 13:13 ----------

klik op het tandwieltje rechts bovenaan en kies Accountinstellingen ( Facebook via computer)
Kijk dan links en klik op Beveiliging
klik dan op berwerken bij herkende apparaten en verwijder daar de iphone of allemaal
De volgende keer word je op de hoogte gebracht via e-mail

Hoi XXX,
We hebben opgemerkt dat er (datum) om (tijd) is aangemeld bij je account vanaf een onbekend apparaat.

Besturingssysteem: xxxx
Browser: xx
Locatie: xx, xx, xx (IP=xx.xx.x.xx)


Als ik dit doe, dan krijg ik alleen een melding als hij inlogt op mijn FB toch? Dit is niet het geval, hij/ zij zit niet op mijn FB.. Ik heb ook geen youtube acc.

Ik snap er niets van, iemand misschien wel?
  #67  
Oud 15-01-13, 13:59
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Wat ik niet snap is dat je je wachtwoorden zo lang na de diefstal niet veranderd hebt? Wie weet wat doet die persoon nu allemaal met je gegevens.

Ga met het ip adres naar de politie zou ik zeggen!
  #68  
Oud 15-01-13, 14:02
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Wat ik niet snap is dat je je wachtwoorden zo lang na de diefstal niet veranderd hebt? Wie weet wat doet die persoon nu allemaal met je gegevens.

Ga met het ip adres naar de politie zou ik zeggen!
Ik heb alles veranderd, behalve FB.
Ik heb nog geen IP adres..
  #69  
Oud 15-01-13, 14:05
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Wat ik niet snap is dat je je wachtwoorden zo lang na de diefstal niet veranderd hebt? Wie weet wat doet die persoon nu allemaal met je gegevens.

Ga met het ip adres naar de politie zou ik zeggen!

Het is niet altijd verstandig je wachtwoorden te veranderen.
Het wachtwoord is toch niet te lezen op het toestel en dit kan het leiden naar het toestel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 14:09 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Ja, dat heb ik uiteraard met mijn mail gedaan. Zo ook met alle andere belangrijke apps enz.

Ik wil dit niet met FB doen, want het is toch juist goed dat hij zo sporen achterlaat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 13:04 ----------

Er is weer iets geluisterd/gedeeld/geliked op FB!! IK zie het op mijn tijdlijn!!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 13:13 ----------

klik op het tandwieltje rechts bovenaan en kies Accountinstellingen ( Facebook via computer)
Kijk dan links en klik op Beveiliging
klik dan op berwerken bij herkende apparaten en verwijder daar de iphone of allemaal
De volgende keer word je op de hoogte gebracht via e-mail

Hoi XXX,
We hebben opgemerkt dat er (datum) om (tijd) is aangemeld bij je account vanaf een onbekend apparaat.

Besturingssysteem: xxxx
Browser: xx
Locatie: xx, xx, xx (IP=xx.xx.x.xx)

Als ik dit doe, dan krijg ik alleen een melding als hij inlogt op mijn FB toch? Dit is niet het geval, hij/ zij zit niet op mijn FB.. Ik heb ook geen youtube acc.

Ik snap er niets van, iemand misschien wel?
Ik ga/ging er vanuit dat de dief jouw facebook gebruikt
Door het wissen van de "herkende apparaten" geeft facebook een alarm(email) van zodra er iemand inlogd met uw gegeven.
  #70  
Oud 15-01-13, 14:09
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Het is niet altijd verstandig je wachtwoorden te veranderen.
Het wachtwoord is toch niet te lezen op het toestel en dit kan het leiden naar het toestel
Ja precies, kijk mijn mails hoeven derden niet te lezen of inzage in te hebben. Maar facebook.. tsja ik vind dat niet niet zo erg.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 14:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Het is niet altijd verstandig je wachtwoorden te veranderen.
Het wachtwoord is toch niet te lezen op het toestel en dit kan het leiden naar het toestel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 14:09 ----------



Ik ga/ging er vanuit dat de dief jouw facebook gebruikt
Door het wissen van de "herkende apparaten" geeft facebook een alarm(email) van zodra er iemand inlogd met uw gegeven.

Ahaa oke, maar ik denk niet dat hij op mijn FB zit.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 15:17 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Het is niet altijd verstandig je wachtwoorden te veranderen.
Het wachtwoord is toch niet te lezen op het toestel en dit kan het leiden naar het toestel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2013 om 14:09 ----------



Ik ga/ging er vanuit dat de dief jouw facebook gebruikt
Door het wissen van de "herkende apparaten" geeft facebook een alarm(email) van zodra er iemand inlogd met uw gegeven.
@ Werner1963,

Ik zie geen 'herkende apparaten'. ?? helemaal niet dus ook geen iphone
  #71  
Oud 15-01-13, 17:07
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht

@ Werner1963,

Ik zie geen 'herkende apparaten'. ?? helemaal niet dus ook geen iphone
Als ik alle (herkende) apparaten verwijder bij facbook en log daarna in met mijn computer of iphone wordt ik op de hoogte gebracht door een email
Ik heb dit zojuist nog getest

De 'naam' van het herkende apparaat wordt niet altijd correct weergegeven en het kan ook even duren vooraleer je een email ontvangt
  #72  
Oud 15-01-13, 18:47
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Het kan niet anders dat ze ingelogd zijn op je Facebook....
Anders zou jij toch never nooit die likes binnen krijgen, lijkt mij?
Had je de Facebook integratie ingesteld op je iPhone?
  #73  
Oud 15-01-13, 19:00
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

De Find My iPhone app heb ik niet geinstalleerd, maar wel geactiveerd via iCloud en kan gewoon mijn iPhone en iPad vinden hoor... De app is dus niet noodzakelijk.

Succes met de afhandeling.
  #74  
Oud 19-01-13, 17:08
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Inmiddels contact gehad met de rechercheur die mijn zaak behandelt. Hij heeft de gegevens aangevraagd bij mijn provider en zal dus aankomende week middels mijn IMEI nr mijn telefoon proberen op te sporen. Goed nieuws natuurlijk, maar ik moet niet al te vroeg juichen.

Nu maar afwachten wat ze zullen doen als ze weten WAAR het is..
  #75  
Oud 19-01-13, 20:56
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Inmiddels contact gehad met de rechercheur die mijn zaak behandelt. Hij heeft de gegevens aangevraagd bij mijn provider en zal dus aankomende week middels mijn IMEI nr mijn telefoon proberen op te sporen. Goed nieuws natuurlijk, maar ik moet niet al te vroeg juichen.

Nu maar afwachten wat ze zullen doen als ze weten WAAR het is..
Je bedoeld het goed, maar misschien is het ook handig om bepaalde info niet (vooraf of tijdens onderzoek) op dit forum te delen ;-)
Als je begrijp wat ik bedoel?
  #76  
Oud 20-01-13, 16:17
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
Je bedoeld het goed, maar misschien is het ook handig om bepaalde info niet (vooraf of tijdens onderzoek) op dit forum te delen ;-)
Als je begrijp wat ik bedoel?
Ik snap het, bedankt voor de tip!
  #77  
Oud 22-01-13, 17:34
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
...

Nu maar afwachten wat ze zullen doen als ze weten WAAR het is..
Met wat mazzel komt er een vast ip-adres uit.
Kunnen ze via de provider navragen op wiens naam dat staat en heb je een verdachte.
Nog niet DE verdachte want als het een studentenhuis is of gewoon thuissituatie zijn er vast meerdere personen in dat huis die gebruik maken van hetzelfde ip.
Sterker nog, het kan zelfs een van de buren zijn igv open netwerk.

Toch succes!
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #78  
Oud 22-01-13, 17:35
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Ik wil niet nieuwsgierig zijn ofzo maar hoe staat deze zaak ervoor?
  #79  
Oud 22-01-13, 19:28
beyls beyls is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 8
Standaard Extra veiligheid

Voor mensen die graag wat extra veiligheid willen op hun toestel, 'Prey' is een (gratis) aan te raden app! Het funcioneert zoals 'zoek mijn iPhone' maar is in staat meer info te verkrijgen van het gestolen toestel. Voor mensen die meer info willen, op de site staat alles mooi beschreven!

Open source anti-theft solution for laptops, phones & tablets – Prey

Succes nog met het vinden van de dader!
  #80  
Oud 22-01-13, 20:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Maar Prey werkt toch alleen als je die App zelf (net) voor de diefstal hebt opgestart?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader Werner1963 iPhone algemeen 4 18-09-12 20:12
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 20:00
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.