//

doorschakelen op bepaalde voorwaarden

doorschakelen op bepaalde voorwaarden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voorheen een nokia gehad waarin je de doorschakel functie op bepaalde voorwaarden kon instellen. Zo kon ik er bijvoorbeeld voor kiezen om pas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-12, 20:50
Goosemark Goosemark is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Question doorschakelen op bepaalde voorwaarden

Ik heb voorheen een nokia gehad waarin je de doorschakel functie op bepaalde voorwaarden kon instellen. Zo kon ik er bijvoorbeeld voor kiezen om pas door te laten schakelen als de telefoon na 3 keer overgaan nog niet is opgenomen.

Ik heb een ingebouwde telefoon in de auto met een eigen sim. Zodra ik in de auto stap wil ik dus wel dat ik nog gebeld wordt op mijn IPhone, maar als ik dat negeer moet de IPhone na 3 keer automatisch doorschakelen naar de autotelefoon.

Die mogelijkheid kan ik niet vinden op mijn IPhone 4s. Doorschakelen kan alleen aan of uit. Heeft iemand daar ervaring mee. bestaat er een App voor??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
conditie, doorschakelen, instellen, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S doorschakelen Stien87 iPhone algemeen 10 21-06-12 17:20
doorschakelen henniejongbloed iPhone algemeen 0 26-08-11 12:46
Alles doorschakelen Sebastiaan Odido (T-Mobile) 1 09-09-10 18:17
Doorschakelen XXL66 Archief 1 08-03-10 15:48
Doorschakelen JPK Archief 2 17-03-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.