//

Geen bereik

Geen bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de aanschaf van de iphone 5 heb ik constant een bereik probleem. De sterkte van het netwerk staat meestal niet sterker dan 2 streepjes. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-12, 19:23
paul_999 paul_999 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Geen bereik

Sinds de aanschaf van de iphone 5 heb ik constant een bereik probleem. De sterkte van het netwerk staat meestal niet sterker dan 2 streepjes. Als ik een winkel inloop verdwijnt gelijk mijn 3G en krijg ik een rondje naast de sterkte van mijn netwerk te zien. Dit als ik geluk heb, loop ik wat verder heb ik om de haverklap geen service. Met de iphone 4 nooit ergens last van gehad en ook niet verandert van provider. Ik heb IOS 6.0.2 . Iemand anders hier ook problemen mee.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-12, 00:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zeer bizar dit, ik heb alle iPhones al in bezit gehad, allen hadden ze last van signaal die flink naar beneden ging of ik geen service had maar de iPhone 5 is de beste, nu hebk dat maar zelden meer voor.
Over dan van 3G naar cirkeltje of een E van edge ligt soms ook aan de provider; ik heb dat soms voor met bv proximus: buiten 3G, kga cafe binnen en ik val naar edge bereik, is een teken het signaal van 3G niet ver genoeg reikt, zoiets ligt voornamelijk aan de provider. In uw geval lijkt er meer aan de hand nu net doordat de iPhone 5 de beste iPhone is.
Is dat overal het geval je opeens geen service hebt?
  #3  
Oud 30-12-12, 01:02
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Wat voor provider heb je? En heb je wel de nieuwe aanbiedersinstellingen bijgewerkt? Dit doe je door naar instellingen > algemeen > info te gaan. Wacht hier paar seconden totdat je een melding krijgt met de nieuwe aanbiederinstellingen, als dit niet het geval is dan is er iets niet goed aan de hand.
  #4  
Oud 30-12-12, 01:12
paul_999 paul_999 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Wat voor provider heb je? En heb je wel de nieuwe aanbiedersinstellingen bijgewerkt? Dit doe je door naar instellingen > algemeen > info te gaan. Wacht hier paar seconden totdat je een melding krijgt met de nieuwe aanbiederinstellingen, als dit niet het geval is dan is er iets niet goed aan de hand.
Mijn provider is telfort maar zoals gezgd nooit last van gehad mijn vriendin heeft nu de iphone 4 van mij ook met telfort en deze is een stuk beter als allang geen G3 meer heb dan heeft mijn vriendin dit nog wel en dan staan we naast elkaar.
  #5  
Oud 30-12-12, 13:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je gebruikt toch geen aluminium frame rond je iphone, Probeer eerst met een naakte telefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen bereik iphone encounter iPhone algemeen 1 16-09-10 01:23
iphone geen tot bijna geen bereik Gewoon-jeroen iPhone algemeen 3 15-07-10 20:21
iPhone: geen bereik na JB merijnvld Jailbreak 4 18-04-10 02:12
geen bereik zomaar geen herstel of update jonathan1993 Unlock [archief] 3 29-10-08 20:24
geen bereik aesop iPhone algemeen 0 04-08-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.