//

help ..krijg Iphone niet geactiveerd

help ..krijg Iphone niet geactiveerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 dagen geleden een 3gs over gekocht van iemand, aan Itunes gehangen en gelijk geupdatet .... daarna kreeg ik hem niet meer aan , alhoewel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-13, 21:58
cindekuh cindekuh is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard help ..krijg Iphone niet geactiveerd

4 dagen geleden een 3gs over gekocht van iemand, aan Itunes gehangen en gelijk geupdatet .... daarna kreeg ik hem niet meer aan , alhoewel de iphone in een doos zit van tmobile zei hij dat ie simlock vrij was , omdat Tmobile je iphone gratis unlocked dacht ik dat dat wel goed zat ....

ben ondertussen een pre-paid simkaart gaan halen van T-mobile , ik ben bij t-mobile geweest en zij zeiden de Iphone moest aan de Itunes account waar hij als eerst was geactiveerd (???) ik ben bij een reseller van apple geweest die heeft alles geprobeerd (wat ik ook al eens had gedaan ) eenmaal thuis apple opgebeld ... die lieve dame heeft me 1,5 uur aan de telefoon geholpen .... weet nu dat het toestel waar de doos van is naar herstel is gestuurd en dat het toestel dat ik daadwerkelijk heb ook het vervangend toestel is met een duitse T-mobile simlock en dat garantie en hulp ondertussen verlopen is .... echter zou het aan de simlock liggen had hij de melding moeten maken dat activering niet lukt omdat hij simkaart niet ziet/leest/herkend .
Ondertussen bij t-mobile.de online de simlock kunnen laten verwijderen ... WEER Iphone laten herstellen door Itunes dit is ook het enige puntje wanneer itunes de iphone "ziet" en nog steeds de zelfde rot melding ...... activeringsserver niet beschikbaar


ondertussen 250 euro lichter en radeloos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 11:03
cindekuh cindekuh is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

ik duw hem toch nog eens naar boven .... heeft echt niemand een idee hoe ik hem aan de praat krijg zonder te jailbreaken ?
ik heb er zo weinig verstand van dat ik al dagen alle informatie bij elkaar aan het googlen ben . Apple-care zegt dat bij de volgende herstel dat het toestel simlock vrij word gemaakt , maar dat gebeurd niet .... verder leek het me vreemd dat de apple loge bij het aanzetten op het eind "groeit en gaat blinken"
Apple care adviseerd me natuurlijk om het toestel voor 166 euro bij hun te laten maken , maar dan kost het me ondertussen al dik 400,- euro voor een tweedehands 3gs

wat zouden de mogelijkheden zijn dat ie niet activeerd ? kan het een hardware probleem zijn zoals apple opperde ?
  #3  
Oud 06-01-13, 11:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cindekuh Bekijk bericht
...... activeringsserver niet beschikbaar
Heb je ooit met het hosts bestand geknoeid? Hetzij manueel, hetzij met TinyUmbrella?

Kijk eens na wat er allemaal in C:\Windows\System32\Drivers\hosts staat.
  #4  
Oud 06-01-13, 11:33
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Mocht je deze zelf niet aan de praat krijgen zijn er genoeg die op internet deze voor jou kunnen herstellen voor de richtprijs van 45 euro. Altijd goedkoper dan via apple
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! Gingercoockie iPhone algemeen 3 23-01-12 11:00
iPhone 4 niet geactiveerd? mvveelen iPhone algemeen 3 23-01-11 20:18
Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd? muppet85 Archief 2 01-11-10 11:50
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd ronin.free1 iPhone algemeen 5 14-09-09 18:45
Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked. Marrrk Unlock [archief] 12 06-12-07 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.