//

hoe kan ik een beperkte vCard delen?

hoe kan ik een beperkte vCard delen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Af en toe dien ik eens mijn eigen contact card te delen. Vaak heeft de ontvangende partij geen boodschap aan wie mijn schoonmoeder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-13, 12:39
NightWalker NightWalker is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard hoe kan ik een beperkte vCard delen?

Hey iedereen,

Af en toe dien ik eens mijn eigen contact card te delen. Vaak heeft de ontvangende partij geen boodschap aan wie mijn schoonmoeder of andere familieleden zijn. Mijn thuis nummer is ook meestal privé voor de ontvanger. Ik heb op verschillende sites al gelezen dat je best meerdere cards voor jezelf kan aanmaken met andere data in.
Dat vind ik nogal vrij omslachtig en dan moet ik 2 tot meer cards gaan onderhouden. Dit zie ik niet zitten...
Weten jullie een manier om bepaalde velden privé te maken of een appje waarin je kan zeggen welke velden je wil delen?

Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-13, 12:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan je het beste op de Mac doen in de instellingen van Contacts. Vink "Enable private me card" aan en selecteer dan in Me de velden die privé zijn.


  #3  
Oud 04-01-13, 02:34
NightWalker NightWalker is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

thx voor de reply.
ik meen me de optie terug te herinneren maar had deze disabled omdat die ooit eens die velden had verwijderd omdat ik ze als "private" had gezet. sindsdien de optie niet meer bekeken.
nu lijken de velden te blijven bestaan, zowel op iphone als op mac.

Thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's en video's delen met beperkte groep mensen kevinos Muziek, foto & video 2 23-04-12 11:22
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 21:56
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune sabien Archief 2 09-12-08 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.