//

GSM- en wifibereik is zeer laag

GSM- en wifibereik is zeer laag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds kort heb ik last van een zeer irritant probleem. Wanneer ik via instellingen naar een wifi-verbinding zoek, vindt mijn telefoon geen enkele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-13, 17:22
nBuddy nBuddy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 3
Standaard GSM- en Wi-Fibereik is zeer laag

Beste mensen,

Sinds kort heb ik last van een zeer irritant probleem. Wanneer ik via instellingen naar een Wi-Fi-verbinding zoek, vindt mijn telefoon geen enkele verbinding. Is mijn iPhone 4 echter dichter dan ca. 5 meter bij de router, pikt mijn telefoon de router nog wel op.

Ik heb ook opgemerkt dat mijn bereik (GSM verbinding) erg laag is. Vaak heb ik een klein streepje, soms twee en als ik geluk heb drie.

Heeft iemand dit probleem eerder gehad, of weet iemand zelfs de oplossing? Op andere fora las ik dat het eventueel te maken heeft met de Wi-Fi-antenne, maar hoe verklaar je dan het lage bereik?

Groeten, nBuddy (iPhone 4)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-13, 22:08
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Heb je hem misschien ergens laten repareren?
  #3  
Oud 07-01-13, 00:02
nBuddy nBuddy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Oldenzaal
Berichten: 3
Standaard

Nee.

Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Ik heb de Wi-Fi-antenne d.m.v. een goedkoop reparatiesetje los gedraaid en vervolgens weer vastgezet. Ik heb dit overigens gedaan toen het toestel aanstond. Dus voor de mensen die met hetzelfde probleem kampen, deze handeling kan mogelijk tot een oplossing leiden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
İpad 2, mpxl zeer laag Tefo iPad algemeen 2 28-06-12 19:02
snelheid laag robbietdi Vodafone 2 19-06-11 17:33
Resolutie te laag iDummie iPhone algemeen 3 10-12-10 22:37
Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen! maarten1987 iPhone algemeen 3 24-10-09 22:11
gsm bereik zeer slecht wanneer 3g uitstaat? jorisdirks Odido (T-Mobile) 5 01-10-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.