//

Veel contacten kwijt

Veel contacten kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag de app Sync.ME gebruikt om profielgegevens van Facebook-contacten op mijn iPhone te zetten, maar toen ik daarmee mijn contacten synchroniseerde waren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-13, 00:43
synalic synalic is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard Veel contacten kwijt

Hallo,

Ik heb vandaag de app Sync.ME gebruikt om profielgegevens van Facebook-contacten op mijn iPhone te zetten, maar toen ik daarmee mijn contacten synchroniseerde waren ineens alle contacten waaraan een Facebook-profiel was gekoppeld weg. Via die app kan ik de contacten niet meer herstellen, en dankzij iCloud zijn die contacten dus ook verdwenen van mijn iPad en PC.

Herstellen van een reservekopie is niet erg handig voor mij, want de laatste reservekopie is van gisteravond. Heb een nieuwe iPhone 5 en heb pas na het synchroniseren al mijn apps ingesteld. Die gegevens wil ik dus niet kwijtraken...

Weet iemand hoe ik mijn verloren contacten terug kan krijgen? Ik heb wel een paar programma's gevonden om alleen contacten van de reservekopie op te slaan, maar die zijn allemaal betaald. Heb geen idee wat ik nog kan doen zonder geld uit te geven.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 01:03
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Kijk eens op www.icloud.com of je contacten daar nog staan Met welke apps kun je contacten terug opslaan?
  #3  
Oud 06-01-13, 01:14
synalic synalic is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Op iCloud zijn de contacten ook weg, dat was het eerste wat ik had gecheckt. Heb programma's gevonden als Wondershare Dr.Fone & iPhone Backup Extractor, maar beide programma's kunnen maar 4 contacten opslaan met de gratis versie.

Ik ben nu aan het proberen om de laatste reservekopie op mijn oude iPhone te zetten, waardoor de contacten daar (hopelijk) wel op komen. zou ik daarna weer kunnen synchroniseren met iCloud.
  #4  
Oud 06-01-13, 01:19
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Natuurlijk kan je opnieuw synchroniseren met icloud

Hé toestel doet dit automatisch als je in het bereik bent van je Wi-Fi netwerk EN je oplader aangesloten is

Je kan ook altijd manueel een backup maken via instellingen > icloud > opslag en reservekopie .......

Dit zijn jailbreak apps die je aangeeft
Ik hoop dat je restore niet te veel problemen gaat geven met de jailbreak

Gebruik in de toekomst iDrive Photo backup
Hier kan je contacten en foto's mee backuppen en restoren en ook van en naar verschillende toestellen

Laatst gewijzigd door Werner1963; 06-01-13 om 11:02.
  #5  
Oud 06-01-13, 02:12
synalic synalic is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Na 2 uur bezig te zijn geweest is het me gelukt! Ik heb de reservekopie (met al mijn contacten) op mijn oude iPhone 4 gezet waarbij ik de internetverbinding heb geblokkeerd. Hierdoor kwamen alle contacten op deze iPhone 4 en werden ze niet meteen verwijderd door iCloud. Vervolgens bij de iCloud instellingen de contactensynchronisatie uitgeschakeld en weer de internetverbinding aangezet. Als laatste de contactensynchronisatie weer ingeschakeld om de iPhone 4 contacten te combineren met de iCloud contacten. Alles is nu weer zoals het moet zijn.

Alsnog bedankt voor je hulp Werner1963!
Voor zover ik weet zijn dat geen jailbreak apps, maar ik heb ze toch niet gebruikt en leverden geen problemen op bij het uitproberen.

Probleem opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten kwijt hguder iPhone algemeen 3 13-12-11 00:09
iPhone: HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt detim Jailbreak 1 04-03-11 21:36
door veel muziekaankopen ben ik halve bibliotheek ineens kwijt? Fred Pit iPhone algemeen 1 25-01-11 18:18
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories Chrisjuh Archief 2 18-11-08 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.