//

Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog.

Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de een of andere manier ben ik al mijn telefoonnummers kwijt in mijn Iphone. Alleen van de mensen die geen Facebook hebben staan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-13, 14:41
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard Al mijn telefoonnummers weg, alleen die geen Facebook hebben staan er nog.

Op de een of andere manier ben ik al mijn telefoonnummers kwijt in mijn Iphone. Alleen van de mensen die geen Facebook hebben staan de nummers er nog in. Verder staan al mijn Facebook contacten nu ineens in mijn adresbook. Ik wil geen Facebook contacten in mijn adresboek. Gewoon wat ik er zelf in heb gezet moet erin. Maar nu ben ik al mijn nummers kwijt denk ik. Hoe krijg ik die connectie met Facebook eruit? Want als ik een contact wil verwijderen uit mijn adresboek dan zegt ie dat het facebook contact er nog in blijft. Die gaat dus ook niet weg.
Wat heb ik nu weer fout gedaan? En staan die telefoonnummers nog ergens?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-13, 14:56
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Naar instellingen-facebook- en daar de contacten af zetten.

Daarna een backup terug plaatsen van tijdje terug.
  #3  
Oud 06-01-13, 14:58
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Bekijk bericht
Naar instellingen-facebook- en daar de contacten af zetten.

Daarna een backup terug plaatsen van tijdje terug.
Bedankt. Ik heb inderdaad bij de facebookinstellingen contacten uitgezet, en ineens waren al mijn contacten er weer. Pfff, wat een opluchting.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
EMAIL: emails die open op mijn Iphone, staan als ongelezen op mijn echte mail. chrisjelover iPhone algemeen 1 22-11-12 15:41
foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? fvanleuvenp2groupnl Muziek, foto & video 2 13-04-12 11:09
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? Besie iCloud 2 23-01-12 10:25
Adresboek synchroniseren - alleen telefoonnummers en geen e-mailadressen Mansikkaa iTunes 1 18-10-11 16:38
Windows: Nummers weg - staan nog op iPhone RoyalMess iTunes 2 10-07-10 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.