//

Zwart scherm iPhone 3g. Powerknop defect dus 'harde reset' onmogelijk.

Zwart scherm iPhone 3g. Powerknop defect dus 'harde reset' onmogelijk. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Een vriend van me zit met een akelig probleem. We wilde zijn iPhone 3g jailbreaken (4.2.1 firmware) maar doordat zijn power-button defect is hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-13, 01:08
silsil silsil is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Exclamation Zwart scherm iPhone 3g. Powerknop defect dus 'harde reset' onmogelijk.

Hello,

Een vriend van me zit met een akelig probleem.
We wilde zijn iPhone 3g jailbreaken (4.2.1 firmware) maar doordat zijn power-button defect is hebben we geprobeerd dat met een omweg te doen. Via redsn0w kan je een herstelpunt maken waardoor je in de UDF (ofzo) kan komen. Iets wat je normaal met de powerbutton+homebutton moet doen. Dat hadden we gedaan en dat liep voorspoedig. Vervolgens hadden we de jailbreak er op gedaan en dat leek ook goed te lopen (zag die palmboom enzo). Toen kregen we een melding dat de iphone gerestart moest worden maar dat ging niet automatisch. Toen bleef de telefoon in de beveiligde modes hangen en de enige oplossing was om het via iTunes te herstellen. Zo gezegd zo gedaan.

Nu kwam het probleem........... de telefoon reageerde nergens meer op.. Als ik de telefoon in de usb plugde bleef het een zwart scherm.. Als ik de telefoon in de oplader plugde bleef het scherm zwart.. De telefoon reageert ook op geen 1 knop.. De harde reset is dus onmogelijk omdat de powerbutton niet werkt..

What to do? Mijn idee is om de batterij leeg te laten lopen en over enkele uren (morgenavond) te kijken of hij weer reageert als ie aan de oplader hangt.. Maar het kan ook zijn dat iemand anders hier een oplossing voor heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 10:10
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Homeknop 5 seconden ingedrukt houden, en daarna ingedrukt houden en tijdens het ingedrukt houden de kabel inpluggen terwijl deze ook verbonden is met een computer.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 07-01-13, 16:34
silsil silsil is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Homeknop 5 seconden ingedrukt houden, en daarna ingedrukt houden en tijdens het ingedrukt houden de kabel inpluggen terwijl deze ook verbonden is met een computer.
Werkt niet helaas. Als ik de telefoon aan de kabel plug hoor ik wel een deuntje op mijn laptop dat er een usb-iets wordt aangesloten. Het scherm blijft echter zwart.
  #4  
Oud 07-01-13, 19:37
silsil silsil is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Het werkt weer. Ik heb met iREB-r6.exe 'recovery mode loop fixer > set auto-boot true (fixes 1015 errors / recovery loops)' gedaan. Dus mocht iemand ook een zwart scherm krijgen, try that.
Reageren

Labels
iphone, scherm, stuk, zwart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Harde reset iredydo iPhone algemeen 5 20-11-11 21:36
iPhone: Iphone 3G blijft hangen na harde reset+jailbreak Machael Jailbreak 2 08-08-10 14:49
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! speeds iPhone algemeen 3 08-04-08 01:32
harde reset??? brbino Unlock [archief] 2 31-12-07 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.