//

Downloaden via App Store gaat niet meer

Downloaden via App Store gaat niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, ik kan geen apps meer downloaden van de app store sinds eergisteren. Als ik een (gratis) app wil downloaden, vraagt hij naar mijn wachtwoord ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-13, 15:04
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard Downloaden via App Store gaat niet meer

Jongens, ik kan geen apps meer downloaden van de app store sinds eergisteren. Als ik een (gratis) app wil downloaden, vraagt hij naar mijn wachtwoord zoals gewoonlijk, dit tik ik dan in, en dan gaat de iPhone naar de homescreen om "zoals gewoonlijk" te downloaden, maar dan komt het probleem, vervolgens krijg ik een bericht met "inloggen vereist" en "Tik op 'Ga door'en log in om betaalgegevens te zien. Vervolgens log ik in, maar dan krijg ik "betaalwijze. betaalmethode. Click and Buy wordt op dit apparaat niet ondersteund. Ga naar de iTunes Store op uw computer om uw betalingsmethode te beheren of te wijzigen.

Dit klopt overigens wel. Ik heb al lang geleden mijn cliick and buy account verwijderd, omdat ik per ongeluk betaalde apps een paar keer had gedownload. Mijn vraag is hoe los ik dit nu op? Moet er echt een creditcard aan je Apple ID verbonden worden? Want dat wil ik namelijk niet ivm het per ongeluk downloaden van betaalde apps...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-13, 15:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Een account bij de iTunes Store, App Store, iBookstore en Mac App Store aanmaken zonder een creditcard
Een account bij de iTunes Store, App Store, iBookstore en Mac App Store aanmaken zonder een creditcard


Kies Een account op een iPhone, iPad of iPod touch aanmaken
Of de uwe te wijzigen heb ik geen idee van
  #3  
Oud 07-01-13, 22:04
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Ik heb het probleem kunnen achterhalen. Blijkbaar heb ik GTA 3 gedownload en dat koste geld. Op een of andere manier is hij geïnstalleerd en heb ik niet betaald. Daarom kan ik nu niks downloaden totdat ik niet betaal. Hoe kan dat nou weer? Mijn neefjes waren op bezoek en die zaten met de iPhone te spelen, hoe the hell kun je iets downloaden wat geld kost terwijl je niet eens een betaalmethode eraan hebt hangen.. Nu wil Apple natuurlijk geld zien. Wat als ik het zo laat? Of wat kan ik eraan doen? Ik hoef GTA 3 echt niet hoor! Vind het ook niet kunnen dat je wel kan downloaden, een betaalde app, om vervolgens je account te "blokkeren".
  #4  
Oud 07-01-13, 23:10
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Nooit als gehackt opgegeven?
Gratis apps downloaden uit de Apple App Store | Nieuws uitgelicht…: Pc en internet

En er misschien achter zijn gekomen?
  #5  
Oud 07-01-13, 23:16
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Nope, ik heb hem niet als gehacked opgegeven. Ik snap niet hoe mijn neefje GTA 3 heeft kunnen downloaden. Ik weet dat het daardoor komt, omdat ik Werner1963 zijn raad had opgevolgd. iTunes geïnstalleerd op de pc en ingelogd met mijn id. vervolgens krijg ik te zien dat er een facturatieprobleem is, namelijk 89 cent voor GTA 3. Ik snap niet hoe hij het heeft kunnen downloaden. Wel had ik eerst een click and buy account gehad, maar deze heb ik al maanden geleden verwijderd, misschien was deze nog wel "gekoppeld" aan mijn ID.

Overigens heb ik ook geprobeerd om een nieuwe account aan te maken, maar ook dat lukt niet. Althans niet zonder credit card. Ik krijg geen optie bij de betaalwijze met "geen".
  #6  
Oud 07-01-13, 23:50
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Niet als je het volgens de link van werner doet? Ook niet via pc of Mac?
Vind het echt een vaag verhaal..... Misschien is het idd zo dat je je click and buy verwijderd hebt maar nog niet ontkoppeld van je id...zo het zo ook niet weten?
Als je er niet uit kom dan bel je Apple toch voor uitleg
  #7  
Oud 07-01-13, 23:52
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik kan gewoon een app dat meer kost dan mijn krediet niet downloaden. Ik gebruik nu al een tijd iTunekaarten. Ik heb in het begin ook click and buy gehad maar heb daar nooit gebruik van gemaakt Je zal toch contact moeten nemen met Apple support Als je het kan oplossen met 89 cent zou ik dat doen en click andbuy zo vlug mogelijk sluiten
  #8  
Oud 08-01-13, 00:01
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Ik heb het echt op de manier van Werner gedaan en het lukte niet. Ik wil nu wel weer een account aanmaken, maar hoe ontkoppel je hem dan daarna? of als ik een automatische incasso doe, geldt dat dan in het vervolg ook of is dat eenmalig?
  #9  
Oud 08-01-13, 00:12
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Ik zou lekker doen wat wij beide zeggen, neem gewoon contact op en hoe het in godsnaam mogelijk is om iets betaald te downloaden zonder dat je credit hebt.???
Ga je nu een nieuw account maken dan ben je ook al je aangekochte Apps van voorheen kwijt en moet je die dus allemaal weer opnieuw aankopen!

Koppel het antwoord wel even terug in dit topic, ben namelijk heel benieuwd wat ze hierop gaan zeggen!!!
  #10  
Oud 08-01-13, 00:18
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Ik heb het anders opgelost. Mijn oude click and buy account was inderdaad nog gekoppeld aan mijn ID. Uiteraard wisten mijn neefjes dit niet. Die hebben gewoon geprobeerd te downloaden en dat lukte. Echter, Apple kon vervolgens geen geld eraf halen, omdat ik de click and buy accoutn gesloten had. Net de click and buy account weer geopend. Apple heeft 89 cent kunnen afschrijven, maar nu kan ik de click and buy account niet weer verwijderen, dit kan pas als de transactie voltooid is (dus het geld van mijn rekening is verwijderd). Morgen of overmorgen zal ik dat de click and buy account weer verwijderen.

Nu wat belangrijk is, is hetgeen dat ik mijn ID zojuist heb losgekoppeld van de click and buy account. Ook heb ik net een gratis app gedonwload en dat lukte weer! Eind goed, al goed.

Je had dus gelijk Xbored en ik vermoedde het ook al, de click and buy account was nog gekoppeld aan mijn id, ondanks dat hij al verwijderd was. Overigens heb ik nauwelijks apps gekocht. Whatsapp heb ik alleen ooit gekocht en tetrix per ongeluk een keertje (wat ook gelijk de reden was dat ik de click and buy account verwijderde om dit later te voorkomen). Wat ik niet wist, was dat je je click and buy account ook moet ontkoppelen van je ID.

Zo... maar bedankt jongens voor het meedenken!
  #11  
Oud 08-01-13, 00:24
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Wist ik ook niet zeker dus zelf ook weer wat geleerd ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App niet meer te downloaden op verouderd apperaat Peedjee iPhone Apps 1 07-08-12 10:08
niet meer app downloaden nsst update henkw67 iPhone Apps 0 18-12-10 17:26
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. Tjebbier iPhone Apps 5 22-06-10 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.