//

kan niets downloaden op de app store (iphone 5)

kan niets downloaden op de app store (iphone 5) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieue iphone wegens mijn vorige iphone in september is gepiekt als ik nu in de app store iets wil kopen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-13, 23:00
123eliascasillas123 123eliascasillas123 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 17
Standaard kan niets downloaden op de app store (iphone 5)

Ik heb net een nieue iphone wegens mijn vorige iphone in september is gepiekt als ik nu in de app store iets wil kopen dat geld kost(via mijn gsm op de computer lukt het) lukt het niet. ik moet telkens zeggen wat mijn lievelingberoep is maar wat ik toen heb ingegeven weet ik niet meer weten jullie hoe ik dit kan herstellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-13, 23:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Probeer eens in te loggen op www.icloud.com. Als dit lukt probeer dit dan ook via iTunes. Dit om te zien of je login + wachtwoord hetzelfde is. Probeer dan op je iphone Is het misschien een alternatief emailadres (login) dat je gebruikt en daardoor die vragen krijgt ?
  #3  
Oud 09-01-13, 10:50
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe een app installeren zonder uit de App Store te downloaden? wdele Ontwikkelen voor iOS 8 09-07-11 11:50
kan niets downloaden alie91 Jailbreak apps en thema's 8 05-04-11 20:45
spelletjes downloaden via app store mosje8 iPhone Apps 2 06-10-10 18:32
Kan niets meer downloaden via iphone... willemvanderlinden iPhone algemeen 4 21-08-08 23:38
ik kan niets meer downloaden!!!!! marc1987 Archief 4 28-07-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.