//

app store problemen iphone 5

app store problemen iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik extra coins wil kopenvoor subway surfer, als ik extra movies kopen dat gaat allemaal niet ze vragen dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-13, 19:45
123eliascasillas123 123eliascasillas123 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 17
Standaard app store problemen iphone 5

als ik extra coins wil kopenvoor subway surfer, als ik extra movies kopen dat gaat allemaal niet ze vragen dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven.dat is geen probleem maar die geheime vragen ben ik wel alvergeten hoor van een paar jaar geleden. kan ik dit opnieuw instellen???

want ik vind het niet op andere topics.
HELP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 01:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het alternatieve e-mailadres en hoe u de beveiligingsvragen van uw Apple ID opnieuw instelt

Mss het hier allemaal sta uitgelegd?
Google is uwe vriend.

Puntje 5 is duidelijk denk ik, je kan het oplossen;

Voordat u wijzigingen kunt aanbrengen, wordt u gevraagd 2 van uw 3 beveiligingsvragen te beantwoorden. Als u uw antwoorden bent vergeten, kunt u een e-mail versturen naar uw alternatieve e-mailadres om uw beveiligingsvragen opnieuw in te stellen.
Opmerking: als u geen alternatief e-mailadres hebt opgegeven, kunt u geen e-mail versturen om uw beveiligingsvragen en antwoorden opnieuw in te stellen. Hiervoor dient u contact op te nemen met iTunes Store Support.
Reageren

Labels
apple app store, iphone 5 16gb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store problemen Trust^ iPhone algemeen 0 02-11-12 14:15
App store en i-tunes account problemen Nettyendick iPad algemeen 3 28-09-12 17:38
problemen app store candyflipper iPhone Apps 3 22-07-10 10:21
problemen met App store na software unlock donny88 iPhone Apps 2 06-05-09 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.