//

Muziek op iphone zetten zonder te synchroniseren

Muziek op iphone zetten zonder te synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet bij de nieuwe Itunes niet hoe ik muziek op mijn iphone moet zetten, voorheen kon ik het er gewoon naar toe slepen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-13, 23:31
alissam14 alissam14 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard Muziek op iphone zetten zonder te synchroniseren

Hallo,

Ik weet bij de nieuwe Itunes niet hoe ik muziek op mijn iphone moet zetten, voorheen kon ik het er gewoon naar toe slepen, maar dit lukt niet meer. Ik wil hem niet automatisch synchroniseren met itunes, want daar staat ook heel veel muziek op die ik niet op mijn Iphone wil....er is vast wel iemand die mij kan helpen, maar zelf zie ik het gewoon echt niet hoe ik het moet doen.

Als ik op synchroniseren druk dan zegt hij ook dat hij alles van mijn iphone wil afgooien en dat wil ik natuurlijk al helemaal niet!

Ik hoor graag van iemand!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-13, 23:58
Restrike Restrike is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Thumbs up CopyTrans Manager

ik gebruik CopyTrans Manager handig gratis programma, ik weet alleen niet of je een mac hebt want het is windows only zover ik heb kunnen vinden.
  #3  
Oud 11-01-13, 02:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alissam14 Bekijk bericht
Hallo,

Ik weet bij de nieuwe Itunes niet hoe ik muziek op mijn iphone moet zetten, voorheen kon ik het er gewoon naar toe slepen, maar dit lukt niet meer. Ik wil hem niet automatisch synchroniseren met itunes, want daar staat ook heel veel muziek op die ik niet op mijn Iphone wil....er is vast wel iemand die mij kan helpen, maar zelf zie ik het gewoon echt niet hoe ik het moet doen.

Als ik op synchroniseren druk dan zegt hij ook dat hij alles van mijn iphone wil afgooien en dat wil ik natuurlijk al helemaal niet!

Ik hoor graag van iemand!
Gaat het over muziek die op/in je iTunes al staat?
Dan moet je vast houden en naar de zijkant slepen,naar de andere kant slepen en dan komt er een vak tevoorschijn . Of begrijp ik u verkeerd?

Als het over dat ander is; hetgeen ik doe is zelf afspeellijsten maken, zo los ik dat op, staan er nummers in mijn muziek app op de iPhone die ik niet wil dan swipe ik deze gewoon weg of ik maak nog eens van daaruit een map met al mijn beste songs ofzo.
  #4  
Oud 11-01-13, 09:07
alissam14 alissam14 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Gaat het over muziek die op/in je iTunes al staat?
Dan moet je vast houden en naar de zijkant slepen,naar de andere kant slepen en dan komt er een vak tevoorschijn . Of begrijp ik u verkeerd?

Als het over dat ander is; hetgeen ik doe is zelf afspeellijsten maken, zo los ik dat op, staan er nummers in mijn muziek app op de iPhone die ik niet wil dan swipe ik deze gewoon weg of ik maak nog eens van daaruit een map met al mijn beste songs ofzo.

Dankjewel, dat is dus eigenlijk precies het probleem, ik sleep naar dat vak, hij staat in het vak, maar komt gewoon niet op mijn iphone.
Ik heb ook al een afspeellijst gemaakt, en dan met de rechtermuis kun je hem toevoegen aan mijn iphone, maar nog steeds staat het niet op mijn iphone...heel frustrerend dus....
  #5  
Oud 11-01-13, 11:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Moet je nergens aanvinken?
Soms moet ik dat ook doen, een map of bepaalde songs gaan aanvinken en dan nog eens synchen.
Ik ben beter in de praktijk om iemand te helpen dan in theorie .
Als u phone is aangesloten en je gaat naar muziek, daar zie je je maps staan en songs apart staan, staat het daar aangevinkt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek op in iPod zetten zonder pc/mac Gslosser Muziek, foto & video 1 13-10-11 23:16
Muziek op iphone zonder synchroniseren lucasnew6 iTunes 4 31-07-11 20:06
Muziek: muziek zetten zonder itunes Fashionista Muziek, foto & video 8 12-06-11 04:47
Windows: Muziek op Iphone zetten zonder registratie!? Raaabin iTunes 1 21-08-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.