Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen! Ik zit momenteel in New York en heb vandaag een Iphone 5 Verizon gekocht! bij de o zo mooie apple store 5th avenue ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 Verizon activeren zonder een simkaart
Goede morgen!
Ik zit momenteel in New York en heb vandaag een Iphone 5 Verizon gekocht! bij de o zo mooie apple store 5th avenue . Omdat dit onverwacht was, heb ik geen Nano sim gekocht/meegenomen. Nou vroeg ik me af of ik de Iphone aan kan zetten(eerste keer aanzetten) en al eventueel apps kan installeren zonder een activatie van de sim. (soort ipod mode). en dan later in Nederland mijn nano sim plaatsen zodat alles werkt.(bellen,sms,internetten ect) het blijft toch een Amerikaans model en wil niet een of ander activatie/lock problemen krijgen als ik in Nederland ben. (hier op het forum gelezen dat de verizon editie de beste keus is) Met vriendelijke groet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goede middag (chinese tijd)
nee je kan de iphone niet activeren zonder simkaart. ik zou u aanraden om te kijken of ze in Amerika ook prepaid simkaarten hebben en er daar 1 van aanschaffen zodat je hem nu kan activeren en dan iig kan gebruiken als (te dure) iPod en eventueel je amerikaanse beltegoed erdoorheen kan internetten. er zal vast wel ergens een telefoonboer te vinden zijn die eventueel een normale simkaart voor je kan verknippen tot Nano simkaart. dit gebeurt hier in china continue.... zijn gewoon van die simkaart knippers voor gemaakt. Als u de iPhone in amerika activeerd zal dat geen gevolgen hebben voor wanneer je er een NL simkaart instopt. ik moest voorheen regelmatig switchen tussen een China mainland simkaart en een Hong Kong simkaart en dat heeft geen gevolgen. dus datzelfde zal gelden voor een amerikaanse sim en nederlandse sim hoop dat je hiermee voldoende info hebt. Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...rkt-ie-nl.html |
|
|||
|
|||
Call 1-800-MY-APPLE of 1-800 69-27753 Je ben toch in New York
In de US moet je misschien de 1 niet vormen |
|
||||
|
||||
Daarom hier een slotje
|
Labels |
iphone 5, nano sim, verizon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart | Martijn23 | iPhone algemeen | 23 | 24-03-12 00:13 |
Iphone 4 activeren zonder orginele simkaart.Met IOS | rowanxxz | iPhone algemeen | 6 | 07-09-11 23:17 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|